  • 1. Data: 2004-08-25 07:25:31
    Temat: ile sie czeka na otwarcie rach. firmowego w Multi....
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    ....bo złożyłem internetowy wniosek w poniedziałek po poludniu, jak na razie
    nikt się ze mną nie skontaktował. Jak ten bank ma tak działać to dziękuje -
    to moje drugie podejście. Wcześniej w poniedziałek w ogóle nie zostałem
    obsłużony w jednym z warszawskich CUF. Pani kazała czekać "zaraz ktoś
    przyjdzie". Poczekałem 30 minut i grzecznie podziękowałem. Zdaje mi sie że
    źle wybrałem bank .....

    sq

  • 2. Data: 2004-08-25 08:30:44
    Od: yayco <i...@s...com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-08-25 09:25, kiedy sereq napisał(a) co
    następuje:

    > Wcześniej w poniedziałek w ogóle nie zostałem
    > obsłużony w jednym z warszawskich CUF. Pani kazała czekać "zaraz ktoś
    > przyjdzie". Poczekałem 30 minut i grzecznie podziękowałem.

    Czyżby moja ulubiona Senatorska?

  • 3. Data: 2004-08-25 08:59:16
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sereq" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obsłużony w jednym z warszawskich CUF. Pani kazała czekać "zaraz ktoś
    > przyjdzie". Poczekałem 30 minut i grzecznie podziękowałem. Zdaje mi sie że

    jesli wniosek wypełniony prawidłowo, to wcale nie oddzwonią tylko od razu
    dostaniesz umowę pocztą
    taka procedura (w kwietniu juz tak było)

    Pozdrawiam
    Karolina
    (dziś szczególnie zadowolona z MultiBanku;) )

  • 4. Data: 2004-08-25 09:09:40
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Karolcia" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dostaniesz umowę pocztą
    > taka procedura (w kwietniu juz tak było)

    dzieki, tak tez myslalem, ale dla pewnosci zadzwonie i dopytam, zalezy mi na
    czasie :)

    sq

  • 5. Data: 2004-08-25 09:09:57
    Od: "sereq" <p...@p...pl>

    Użytkownik "yayco" <i...@s...com> napisał w wiadomości
    > Zdarzyło się to jak raz 2004-08-25 09:25, kiedy sereq napisał(a) co
    > następuje:

    > Czyżby moja ulubiona Senatorska?
    nie, Emilii Plater

    sq

  • 6. Data: 2004-08-25 11:17:00
    Od: "Jacek Kauch" <j...@o...pl>

    "sereq" <p...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > obsłużony w jednym z warszawskich CUF. Pani kazała czekać "zaraz ktoś
    > przyjdzie". Poczekałem 30 minut i grzecznie podziękowałem. Zdaje mi sie że

    Ja zakładałem w oddziale, trwało to z 15 minut. ROR zakładałem juz przez
    interent i pierwszą przesyłkę z umową wcięło, druga przyszła po 2-3 dniach
    od zgłoszenia. Zwrotnie przesłałem poleconym priorytetem... po tygodniu
    dalej nie dotarła. Idę do oddziału a przesyłkę będę reklamował na poczcie.

    JK