  • Data: 2003-11-04 11:02:14
    Temat: Re: ile kosztuje Twoja karta kredytowa?
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 Nov 2003 10:24:02 +0100, "Robert"
    <u...@o...pl> wrote:

    >4...@4...com,
    >Krzysiolek

    >Niekoniecznie - mBank nie wydaje w ogole karty za 36zl/3 lata. Wiec ciezko
    >powiedziec, co autor mial na mysli.

    Faktycznie zapędziłem się z tym "za trzy lata".
    36 zł to cena karty do eMaxa, ale na rok.
    Biję się w piersi

    A tak przy okazji ktoś mi wytłumaczy co to za szopka z tą tabelą opłat
    za karty płatnicze uzależnioną od numeru karty?

    Jakiś czas temu skończyła mi się karta do eMaxa, eKonta nie miałem
    nigdy więc dopiero założyłem, ale jak usiłuję dojść do czegoś w tabeli
    opłat to dostaję plam przed oczami. Zresztą nie wiem jaki numer karty
    będę miał - bo muszę najpierw jakieś papiery podpisać że się
    zapoznałem z regulaminem i tabelą.
    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------