  • 21. Data: 2014-08-13 16:44:16
    Temat: Re: iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 z? premii
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > On 2014-08-13, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Karty w mBanku chyba mają historię ~2 lata.
    > W każdym razie powyżej był problem z uzyskaniem (w oddziale) wyciągu
    > i opinii z karty w zakresie większym niż 2 lata.
    No i co w związku z tym?
    Mam nadzieję, że odróżniasz dane które bank *ma* od danych które potrafi
    "dać klientowi"?
    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 22. Data: 2014-08-14 11:14:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-08-13, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > No i co w związku z tym?
    > Mam nadzieję, że odróżniasz dane które bank *ma* od danych które potrafi
    > "dać klientowi"?

    Nie. Jeśli nie potrafi na ich podstawie wygenerować *płatnej* opinii, to nie
    sądzę by je miał, albo by umiał je odnaleźć, co na jedno wychodzi.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2014-08-14 11:20:30
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

> [...]

    > Nie. Jeśli nie potrafi na ich podstawie wygenerować *płatnej* opinii, to nie
    > sądzę by je miał, albo by umiał je odnaleźć, co na jedno wychodzi.

    E tam. Prośba ze skarbówki często działą cuda. (np. sięga się do
    tasiemek do któryrch normalnie by się nie sięgnęło)

    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 24. Data: 2014-08-15 22:55:02
    Temat: Re: iKonto w BNP Paribas z moneyback 3% za transakcje internetowe - nawet 600 zł premii
    Od: Benny <j...@g...com>

    To była chyba promocja roku. Kto zdążył, niech się cieszy

    --------------------------------
    Pozdrawiam https://www.facebook.com/JakDorobic

  • 25. Data: 2014-08-22 18:51:54
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    Dostałem właśnie 50zł moneyback za lipiec.

    Zaliczyli płatność rachunków via PayU.

  • 26. Data: 2014-08-22 21:32:55
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu piątek, 22 sierpnia 2014 18:51:54 UTC+2 użytkownik az.anonim napisał:
    > Dostałem właśnie 50zł moneyback za lipiec.
    >
    > Zaliczyli płatność rachunków via PayU.

    Potwierdzam :)

  • 27. Data: 2014-08-29 15:25:33
    Od: Fredzia <r...@g...com>

    Witam,

    Czy ktoś z koleżanek/kolegów może mnie poratować aplikacją PayU w wersji 1.4.1.
    Pochopnie zrobiłem aktualizację. d...@i...pl
    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2014-08-29 18:13:39
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu piątek, 29 sierpnia 2014 15:25:33 UTC+2 użytkownik Fredzia napisał:
    > Witam,
    >

    > Czy ktoś z koleżanek/kolegów może mnie poratować aplikacją PayU w wersji 1.4.1.
    Pochopnie zrobiłem aktualizację.

    A co, zablokowali coś?

    Ja od razu wyłączyłem automatyczne aktualizacje dla PayU w google play.

  • 29. Data: 2014-08-29 20:39:42
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2014-08-29 o 18:13, az.anonim pisze:

    Pochopnie zrobiłem aktualizację.

    > A co, zablokowali coś?

    Właśnie spojrzałam - zablokowali możliwość dodawania płatności ręcznie,
    zostało tylko "skanuj i płać". Cholera jasna.

    - -
    Nika

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 30. Data: 2014-08-29 23:59:51
    Od: mx <m...@o...pl>

    On 29/08/2014 20:39, Nika wrote:

    > Właśnie spojrzałam - zablokowali możliwość dodawania płatności ręcznie,
    > zostało tylko "skanuj i płać". Cholera jasna.

    Faktycznie, nawet na screen-ach w Play-u widać, że zamiast "Dodaj nową
    płatność" jest "Skanuj i płać? Ale czy to gorzej? Wygląda, że zwykłe
    kody kreskowe też czyta, nie tylko QR. A kod zawsze można wygenerować
    samodzielnie.