  • 1. Data: 2003-06-14 14:27:27
    Temat: http://www.3636.pl ???
    Od: "piotrk" <piotrk@WYTNIJ_TOitserwis.pl>

    Witam

    Przepraszamy ale termin przyjmowania zgloszen do loterii promocyjnej
    "Sloneczna promocja" zakonczyl sie dn. 15.06.2003 o godz. 24:00.

    O co chodzi???

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2003-06-14 15:51:58
    Temat: Re: http://www.3636.pl ???
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia Sat, 14 Jun 2003 16:27:27 +0200, piotrk <piotrk@WYTNIJ_TOitserwis.pl>
    napisał:

    > Witam
    >
    > Przepraszamy ale termin przyjmowania zgloszen do loterii promocyjnej
    > "Sloneczna promocja" zakonczyl sie dn. 15.06.2003 o godz. 24:00.
    >
    > O co chodzi???

    Niech zgadne - o wyzszosc marketingu nad zdrowym rozsadkiem...

    M.

  • 3. Data: 2003-06-14 16:10:15
    Od: 'Tom N' <n...@i...pl.eu.org>

    W wiadomości <bcfbas$hi$1@atlantis.news.tpi.pl>
    dnia Sat, 14 Jun 2003 16:27:27 +0200, piotrk wstukał(a)

    > Witam

    > Przepraszamy ale termin przyjmowania zgloszen do loterii promocyjnej
    > "Sloneczna promocja" zakonczyl sie dn. 15.06.2003 o godz. 24:00.

    > O co chodzi???

    hmm

    może godzina 24:00 (smiechu warte) 15 czerwca 2003 roku jest
    odpowiednikiem godziny 00:00 14 czerwca 2003 roku. Co prawda gubi się
    jedna doba, ale te ludzie myślą na innym poziomie abstrakcji.

    TN
    --
    IIII NNN NNN TTTTTTTTTT 11111 555555
    IIII NNN NN NNN TTT 11 111 55555

  • 4. Data: 2003-06-14 16:13:22
    Od: "MarekZ" <m...@W...CIAkrakow.CHAJpl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@u...to.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:oprqrk0wjs139mw6@news.tpi.pl...

    > Niech zgadne - o wyzszosc marketingu nad zdrowym rozsadkiem...
    >
    > M.

    Oraz byc moze rowniez o to, ze marketingowcy i ekonomisci zawsze patrza w
    przyszlosc...

    marekz

  • 5. Data: 2003-06-14 16:35:05
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...to.komorka.org>

    Dnia 14 Jun 2003 18:10:15 +0200, 'Tom N' <n...@i...pl.eu.org>
    napisał:

> [...]
    > odpowiednikiem godziny 00:00 14 czerwca 2003 roku. Co prawda gubi się
    > jedna doba, ale te ludzie myślą na innym poziomie abstrakcji.

    Nie - to proste. Od 20 godzin w takim shitibanku jest poniedzialek, 16
    czerwca godz 08:00 :-) Jesli ktos sadzi, ze jest inaczej, oznacza to, ze
    nigdy nie mial tam konta. WIec najprawdopodobniej Mastercard zapatrzyl sie
    na dobre wzorce...

    Czy ktos ma "przez pomylke" regulamin tej ichniejszej loterii????

    M.

  • 6. Data: 2003-06-14 18:38:23
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org>

    W wiadomości <o...@n...tpi.pl>
    dnia Sat, 14 Jun 2003 18:35:05 +0200, Maciej Bebenek wstukał(a)

> [...]
    > nigdy nie mial tam konta. WIec najprawdopodobniej Mastercard zapatrzyl sie

    to pewnie wschodnie te wzorce jak w kawale:

    Gorbaczow zarządał od swoich służb specjalnych, żeby spowodowali aby
    czas (godzina) na całym świecie był taki sam. Zapytali sie dlaczego, a
    on odpowiada: nie życzę sobie aby dzwoniąc do pani Ghandi z życzeniemi
    urodzinowymi usłyszeć, że były wczoraj, oraz dzwoniąc z kondolencjami do
    Papieża z powodu zamachu usłyszeć, że takowego nie jeszcze było.

    TN

  • 7. Data: 2003-06-14 20:03:53
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 14 Jun 2003 18:10:15 +0200, 'Tom N' <n...@i...pl.eu.org>
    wrote:

    >może godzina 24:00 (smiechu warte) 15 czerwca 2003 roku jest
    >odpowiednikiem godziny 00:00 14 czerwca 2003 roku. Co prawda gubi się
    >jedna doba,
    Jedna? Czy dwie?

    WAM

    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 8. Data: 2003-06-16 08:06:13
    Od: "Przemek Jaroszewski" <p...@c...pl>

    Użytkownik "piotrk" <piotrk@WYTNIJ_TOitserwis.pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Przepraszamy ale termin przyjmowania zgloszen do loterii promocyjnej
    > "Sloneczna promocja" zakonczyl sie dn. 15.06.2003 o godz. 24:00.
    >
    > O co chodzi???

    Tak naprawde to prawie na 100% termin skladania zgloszen byl do 13.06.
    Wiec raczej literowka niz jakis przekret (choc i tak wyglada to
    niepowaznie :))

    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 9. Data: 2003-06-16 11:07:12
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek"

    > Niech zgadne - o wyzszosc marketingu nad zdrowym rozsadkiem...

    ja w ich regulaminie widzialem ze zgloszenia do 13 czerwca do 24:00
    *** blad ***