  • 11. Data: 2003-12-20 09:14:42
    Temat: Re: http://test25.mbank.com.pl/
    Od: "emil" <0...@b...pl>

    LOL,
    ale oszukują z ankietą

    ostatnio było 12 głosów na "Znacznie gorszy" a teraz są tylko 2 :)

  • 12. Data: 2003-12-20 10:35:00
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl> writes:

    > jak w temacie. Dziala....

    Co wam dziala? Jest, owszem, taka strona, ale juz link "logowanie"
    prowadzi do starego i normalnego https://www.mbank.com.pl

    MJ

  • 13. Data: 2003-12-20 13:59:02
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Co wam dziala? Jest, owszem, taka strona, ale juz link "logowanie"
    > prowadzi do starego i normalnego https://www.mbank.com.pl

    W swietle ostatnio ujawnionego bug'a IE to tego nie mozesz na pewno
    powiedziec .. dopoki sie nie zalogujesz ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 14. Data: 2003-12-20 20:38:15
    Od: Cyb <c...@p...onet.pl>

    On 19 Dec 2003 21:11:34 GMT, mierzwoj
    <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl> wrote:

    >czesc
    >
    >jak w temacie. Dziala....

    dzialac dziala... ale wyglada koszmarnie..
    struktura menu wyglada ok, mam nadzieje ze tego layotu nie wdroza
    bo wyglad sprawia wrazenie "bylejak byle bylo" i jak dla mnie wyglada
    ze ktos nie dopracowal layoutu graficznego.

    pozdrawiam,
    Cyb

  • 15. Data: 2003-12-20 21:06:43
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:brvt9h$fa2$1@inews.gazeta.pl...

    > Myślę,że promocja jest prawdziwa.11 grudnia miał ruszyć nowy serwis mbanku
    > dlatego w starym serwisie nic nie piszą o tej promocji
    > http://test25.mbank.com.pl/cafe/index,aktualnosci.ht
    ml

    Jezeli to prawda to najdziwniejsza promocja, jaka
    widzialem. Klienci nic o niej nie wiedza ;)
    W polowie promocji nie ma zadnej informacji
    na oficjalnych stronach...

    Pozdrawiam
    Marcin