  • 1. Data: 2003-01-08 13:48:56
    Temat: historyczny kurs USD - kto pamieta ?
    Od: a...@p...onet.pl

    Czy ktos pamieta jaki byl kurs dolara w okresie "obcinania 4 zer" w PLN ?
    Spotkalem sie z opinia ze wowczas kurs wynosil 1USD=4zl (okolo).
    Mnie wydaje sie ze byl jednak nizszy i to sporo. Wiec jezeli ktos pamieta to
    prosze o odpowiedz.

    AN

  • 2. Data: 2003-01-08 14:03:15
    Temat: Re: historyczny kurs USD - kto pamieta ?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia 8 Jan 2003 14:48:56 +0100, a...@p...onet.pl był(a)
    uprzejmy(a) napisać :

    >Czy ktos pamieta jaki byl kurs dolara w okresie "obcinania 4 zer" w PLN ?
    >Spotkalem sie z opinia ze wowczas kurs wynosil 1USD=4zl (okolo).

    Wg. danych archiwalnych z:
    http://www.expander.pl/cgi-bin/expander/frameset.jsp
    3 stycznia 1995 to było 2.44 PLN

    --

    uzdrawiam

    Grzesiek

    adres: G...@i...edu.pl

    "Towarzysze! Gdybyśmy mieli walcownie blach cienkich
    to robilibyśmy najlepsze w świecie konserwy mięsne...ale nie mamy mięsa"
    przypisywane Władysławowi Gomułce

  • 3. Data: 2003-01-08 14:12:02
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Spotkalem sie z opinia ze wowczas kurs wynosil 1USD=4zl (okolo).
    > Mnie wydaje sie ze byl jednak nizszy i to sporo. Wiec jezeli ktos pamieta

    Ja tez nie pamietam.
    www.nbp.pl pamieta
    2,43 PLN/USD 1.1.1995
    2,468 PLN/USD 29.12.1995