  • 1. Data: 2007-11-11 07:45:43
    Temat: hipoteczny w mbanku
    Od: "John Cleese" <m...@o...pl>

    przymierzam sie do kupna chatki i wziecia kredytu w mbanku i teraz pytanie:

    rata kredytu wyliczana jest po uwzględnieniu i odjęciu od uzyskanego
    kredytu, comiesięcznego obrotu na koncie ROR. Czy w skład tego obrotu
    wchodzi także emax i emaxplus ?

    pzdr

  • 2. Data: 2007-11-11 09:00:33
    Temat: Re: hipoteczny w mbanku
    Od: "Krzys Ziółkowski" <z...@g...pl>

    Z pokretnego opisu wnioskuje, ze pytasz o mechanizm bilansujacy. Otoz nie.
    Liczy sie tylko e-konto.

  • 3. Data: 2007-11-11 14:29:24
    Od: "John Cleese" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Krzys Ziółkowski" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    >Z pokretnego opisu wnioskuje, ze pytasz o mechanizm bilansujacy. Otoz nie.
    > Liczy sie tylko e-konto.
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    sorki - moze opis jest zawiły..ale widze, że zajarzyłeś :)
    dzieki za info

  • 4. Data: 2007-11-15 18:53:30
    Od: Poldekk <n...@g...pl>

    John Cleese wrote:

> [...]
    >
    > rata kredytu wyliczana jest po uwzględnieniu i odjęciu od uzyskanego
    > kredytu, comiesięcznego obrotu na koncie ROR. Czy w skład tego obrotu

    Chyba nie obrotu, ale salda. Tzn. pieniądze z ekonta (tylko z ekonta) są
    automatycznie przelewane na rachunek bilansujący. Na ekoncie pozostaje
    tylko kwota zbliżona do wysokości raty. Kwota pozostająca na ekoncie nie
    obniża bazy, od której są naliczane odsetki. Bazę obniżają tylko środki
    przelane na rachunek bilansujący. Tak ja to rozumiem.