  • 1. Data: 2005-05-18 07:45:05
    Temat: hipoteczny w BPH- na co uwazac
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    witam

    jakie sa wasze wrazenie. Gdzei tkwia kruczki i problemy. Pamietam ze
    bylo cos w przewalutowaniu rzekomo bezplatnym za ktore podobno
    faktycznie sie placi i o niejasnych paragrafach o wczesniejszej splacie
    - 2% nie od splacanej kwoat a od calosci kredytu. Czy ja cos pokrecilem.
    Bylbym bardzo wdzieczny za opinie komentarze no i ogolnie co o tym
    sadziecie :)

    PanTalon

  • 2. Data: 2005-05-18 15:20:57
    Temat: Re: hipoteczny w BPH- na co uwazac
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > placi i o niejasnych paragrafach o wczesniejszej splacie - 2% nie od
    > splacanej kwoat a od calosci kredytu. Czy ja cos pokrecilem.

    Pokreciles i to sporo
    W promocji nie ma oplat bankowych za przewalutowanie, wczesniejsza
    czesciowa splate lub wczesniejsza calkowita splate oraz za aneks zwiazany z
    tymi czynnosciami.
    Poza promocja owszem sa ale na pewno nie 2%

    > Bylbym bardzo wdzieczny za opinie komentarze no i ogolnie co o tym
    > sadziecie :)

    Zdanie musisz wyrobic sobie sam :)

    Darek