  • 11. Data: 2005-12-01 22:46:40
    Temat: Re: hasła SMSowe w mBanku
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 1 Dec 2005 22:03:35 +0100, "[ piotr sut ]"
    <l...@3...invalid> wrote:

    >To akurat nie jest najlepszy przyklad.

    Łaj not?

  • 12. Data: 2005-12-01 22:53:49
    Od: "[ piotr sut ]" <l...@3...invalid>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Łaj not?

    http://groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia.gsm/
    search?group=pl.misc.telefonia.gsm&q=ebok+dziala&qt_
    g=1&searchnow=Przeszukuj+t%C4%99+grup%C4%99

    http://groups.google.pl/group/pl.misc.telefonia.gsm/
    search?group=pl.misc.telefonia.gsm&q=ebok+lezy&qt_g=
    1&searchnow=Przeszukuj+t%C4%99+grup%C4%99

    ->piotr

  • 13. Data: 2005-12-01 22:59:29
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 01 Dec 2005 22:45:59 GMT, g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)
    wrote:

    >Takie odniosłem wrażenie na podstawie tego co poniżej (punkt 3). Być
    >może jest to wrażenie błędne.

    A jednak wrażenie moje było dobre.
    Cytat przedstawiciela mBanku z forum:

    Na awaryjne sytuacje jest też inne rozwiązanie - każdą operację, którą
    chcielibyśmy wykonać, a hasła nie możemy odebrać, bo z jakiejś
    przyczyny nie mamy komórki (zapomniana, zgubiona, ukradziona,...)
    zlecone przelewy można zaakceptować w automatycznym serwisie mLinii.

    PG

  • 14. Data: 2005-12-01 23:02:25
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 1 Dec 2005 23:53:49 +0100, "[ piotr sut ]"
    <l...@3...invalid> wrote:

> [...]
    /search?group=pl.misc.telefonia.gsm&q=ebok+lezy&qt_g
    =1&searchnow=Przeszukuj+t%C4%99+grup%C4%99

    A nie prościej napisać jednym zdaniem o co ci chodzi???

    To że gdzieś kiedyś ebok komuś nie zadziałał to ja nie kwestionuję.
    Napisałem, że ja nigdy nie miałem żadnych problemów.
    I już.

    PG

  • 15. Data: 2005-12-02 05:50:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Piotr Gralak napisał(a):

> [...]
    > przyczyny nie mamy komórki (zapomniana, zgubiona, ukradziona,...)
    > zlecone przelewy można zaakceptować w automatycznym serwisie mLinii.

    A to faktycznie bez sensu... Złodziejowi wystarczy login, hasło do
    serwisu www i telefonicznego i to tyle...

    Nie za bardzo rozumiem argumentację o zapomnianej czy skradzionej
    komórce. Listę haseł też można zgubić albo może zostać skradziona, a
    takiej dziury w bezpieczeństwie nie przewidziano...