  • Data: 2003-08-19 15:36:43
    Temat: Re: grace period w mBanu i Multibanku-pułapki
    Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bhtftj$hk$...@n...news.tpi.pl,
    david <d...@p...fm>:

    > źle rozumiesz poczytaj sobie regulamin KK
    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_kre
    dyt_karta.html#IX
    > pkt. 5

    Przeczytałem, ale przy braku realiów z braku tej KK nie jestem w stanie w
    pełni dokonać oceny. O ile pamiętam jednak posty Glenn, błąd pojawiał się
    także niezależnie od sąsiadujących dni wolnych. mLinia także przyznawała, że
    data jest nieregulaminowa - choć akurat do takiego przyznania należy
    podchodzić z rezerwą, doświadczenie uczy.

    > a mi nie odmówili i teraz mam porządną KK z długim GP i sporym limitem
    > kredytowym :)))

    Musiałeś to napisać? Już tak dobrze psychicznie się poczułem, że nie
    dostałem tej karty. Teraz muszę zrównoważyć:

    Ja mam dwie i nie narzekam :)
    A i GP mam efektywnie dłuższy, bo płacę nimi na przemian.

    :)

    --
    Robert