  • Data: 2003-08-20 06:29:33
    Temat: Re: grace period w mBanu i Multibanku-pułapki
    Od: "david" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > to może kolega się odniesie do mojego przypadku i otrzymania dwóch
    wyciągów
    > dla kart multibanku i mbanku z datą zamknięcia cyklu 11 sierpnia (i na
    > wyciągu widnieją operacje do tego dnia)
    > obydwie karty są do spłacenia do 3 września, a teoretycznie mBank ma
    dłuższy
    > GP niż multibank

    jeżeli ustawiłeś sobie spłatę automatyczną to pokrycie zobowiązania wobec KK
    nastąpi 5 września w jego pierwszych minutach, czyli zaraz po zakończeniu
    GP. 3 września jest podany po to by w tym dniu zabezpieczyć odpowiednią
    kwotę na pokrycie KK (wiem, wiem to o 1 dzień wcześniej, ale jest to
    zrobione w "trosce o dobro" klienta) co ja mogę więcej powiedzieć - mamy
    tanią kartę o długim GP, nieaml całkowity brak opłat od konta więc ten 1
    dzień - o którym wiemy - można przeboleć, a spłata automatyczna i tak
    nastąpi w regulaminowym czasie :)))

    > oczywiście mam ustawioną automatyczną spłatę 100% w mBanku (dlatego
    właśnie
    > przeniosłem kartę z multi), ale chodzi o zasadę :)

    ja mam nadzieję że ta troska zostanie zlikwidowana (o działaniach pisał
    Wojtek B.) i zasada zostanie zachowana :))

    pozdr
    david