    From: "James" <m...@a...friko6.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: gotowka do mBanku
    Date: Mon, 21 Jul 2003 15:54:18 +0200

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:bfgicu$2a38$1@foka.acn.pl...
    > "James" <m...@a...friko6.onet.pl> wrote in message
    >
    > Dlatego, ze jestes klientem mBanku a nie Multibanku czy BRE. "Placac" za
    > konto w mBanku nie placisz za obsluge kasowa. Wlasnie m.in. dlatego
    > posiadanie konta w Multibanku jest drozsze niz w mBanku.

    zaraz, zaraz, ale przeciez moge zaplacic prowizje w multi czy w BRE (nie
    przyjeli kasy w centrali w W-ie)...
    dlaczego inne banki przyjma wplate, poczta przyjmie, a oni akurat nie? Niech
    za to sobie wyznacza cene, ale to jakis ewenement, ze nie moge wplacic
    pieniedzy na dowolne konto w jakimkolwiek banku, 'bo nie'. Przeiez numer
    rachunku jest jak kazdy inny, paranoja....
    james