  • 1. Data: 2003-07-21 11:13:29
    Temat: gotowka do mBanku
    Od: "James" <m...@a...friko6.onet.pl>

    Witajcie,

    Moze mnie ktos uswiadomic dlaczego na konto w mBanku nie mozna wykonac
    wplaty gotowkowej z multi lub BRE??? Przeciez to nawet ta sama firma...

    James

  • 2. Data: 2003-07-21 11:22:43
    Temat: Re: gotowka do mBanku
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "James" <m...@a...friko6.onet.pl> wrote in message
    > Moze mnie ktos uswiadomic dlaczego na konto w mBanku nie mozna wykonac
    > wplaty gotowkowej z multi lub BRE??? Przeciez to nawet ta sama firma...

    Dlatego, ze jestes klientem mBanku a nie Multibanku czy BRE. "Placac" za
    konto w mBanku nie placisz za obsluge kasowa. Wlasnie m.in. dlatego
    posiadanie konta w Multibanku jest drozsze niz w mBanku.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 3. Data: 2003-07-21 13:54:18
    Od: "James" <m...@a...friko6.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:bfgicu$2a38$1@foka.acn.pl...
> [...]
    > konto w mBanku nie placisz za obsluge kasowa. Wlasnie m.in. dlatego
    > posiadanie konta w Multibanku jest drozsze niz w mBanku.

    zaraz, zaraz, ale przeciez moge zaplacic prowizje w multi czy w BRE (nie
    przyjeli kasy w centrali w W-ie)...
    dlaczego inne banki przyjma wplate, poczta przyjmie, a oni akurat nie? Niech
    za to sobie wyznacza cene, ale to jakis ewenement, ze nie moge wplacic
    pieniedzy na dowolne konto w jakimkolwiek banku, 'bo nie'. Przeiez numer
    rachunku jest jak kazdy inny, paranoja....
    james

  • 4. Data: 2003-07-21 14:13:43
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "James" <m...@a...friko6.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pieniedzy na dowolne konto w jakimkolwiek banku, 'bo nie'. Przeiez numer
    > rachunku jest jak kazdy inny, paranoja....

    BRE obsługuje jedynie podmioty gospodarcze więc siłą rzeczy nie przyjmie
    kasy od ciebie, no chyba że masz u nich konto firmowe :) a Multi (zresztą
    tak samo jak i BRE) to odrębna jednostka gospodarcza.

    pozdr
    david