  • Data: 2018-10-20 11:01:23
    Temat: Re: gdzie wyrobić wirtualną kartę płatniczą
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 20 października 2018 10:24:03 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:

    > W PL to chyba najlepiej używać BLiK zamiast karty czy tam wirtualnej
    > karty i to zarówno do płatności internetowych jak i wypłat z bankomatu.

    Bankomaty - jeśli masz telefon, jeśli bankomat obsługuje blik i jeśli bank daje
    darmowe wypłaty akurat z tego bankomatu. Wszystko nie jest tak powszechne, jakby
    mogło się wydawać.
    Płatności - jsk jest wsxystko OK, to pewnie, że bez różnicy - oraz blik jest na pewno
    lepszy od "szybkich przelewów". Ale w razie kłopotów nie ma chargeback - karty
    zdecydowanie tu wygrywają. Do takjch rzeczy jak bankomaty czy płatności netowe można
    wziąć drugą, darmową kartę - są oferty, jak pisałem wyżej.