  • 1. Data: 2008-09-19 21:31:57
    Temat: gdzie wplace pieniadze do usa
    Od: "TomeK" <t...@w...pl>

    witam
    kupilem przedmiot na ebayu, sprzedawca jest z usa
    jak wplacic mam mu pieniadze, mam jego adres
    jakie beda koszty wplaty 200$ i w jakim banku zrobie to bezbolesnie
    pozdrowionka

  • 2. Data: 2008-09-19 22:58:51
    Temat: Re: gdzie wplace pieniadze do usa
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 19 Sep 2008 23:31:57 +0200, TomeK napisał(a):

    > kupilem przedmiot na ebayu, sprzedawca jest z usa
    > jak wplacic mam mu pieniadze, mam jego adres
    > jakie beda koszty wplaty 200$ i w jakim banku zrobie to bezbolesnie

    www.paypal.com jesli masz jakakolwiek wypukla karte
    www.westernunion.com jesli nie masz - ale w tym wypadku koszty beda pewnie
    stanowily z polowe tego co masz wplacic

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2008-09-20 16:55:23
    Od: "TomeK" <t...@w...pl>

    > www.paypal.com jesli masz jakakolwiek wypukla karte
    > www.westernunion.com jesli nie masz - ale w tym wypadku koszty beda pewnie
    > stanowily z polowe tego co masz wplacic

    Dziekuje za pomoc, wlasnie nie mam wypuklej karty ale same platnicze
    Problem jest z wyrobieniem karty kredytowej? (wypuklej)
    Jakie trzeba spelniac warunki, bo zdaje sie warto taka posiadac

    Pozdro

  • 4. Data: 2008-09-20 18:02:31
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

> [...]
    > Problem jest z wyrobieniem karty kredytowej? (wypuklej)
    > Jakie trzeba spelniac warunki, bo zdaje sie warto taka posiadac

    Do płacenia PayPalem potrzebujesz karty płatniczej umożliwiającej
    transakcje na odległość. Mogą to być karty kredytowe oraz niektóre
    karty debetowe - karta Visa electron mBanku oraz karta Visa Electron w
    Inteligo, karta z Polbanku umożliwiaja takie płatności.

    Aby dostać kartę kredytową zwykle trzeba udowodnić, że ma się dochody.
    Czasami niektóre banki oferują karty kredytowe nie wymagając
    zaświadczeń o zarobkach.

  • 5. Data: 2008-09-20 19:58:01
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 20 Sep 2008 18:55:23 +0200, TomeK napisał(a):

    > Dziekuje za pomoc, wlasnie nie mam wypuklej karty ale same platnicze
    > Problem jest z wyrobieniem karty kredytowej? (wypuklej)
    > Jakie trzeba spelniac warunki, bo zdaje sie warto taka posiadac

    Zadne. Zlozyc wniosek. Na przyklad karta money.pl w WBK - darmowe konto,
    darmowa karta na 4 lata jesli zrobisz 3 transakcje w ciagu bodajze miesiaca
    od otrzymania. Jest wypukla, ma CVV2 i jak do tej pory wszedzie w necie
    dziala.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2008-09-20 20:08:18
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    tompod@ wrote:

> [...]
    > karty debetowe - karta Visa electron mBanku oraz karta Visa Electron w
    > Inteligo, karta z Polbanku umożliwiaja takie płatności.

    AFAIK od niedawna do płacenia Paypalem nie potrzeba żadnej karty.
    Teraz przyjmują przelewy.

  • 7. Data: 2008-09-21 05:37:42
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sat, 20 Sep 2008 21:58:01 +0200, scream napisał(a):

> [...]
    > od otrzymania. Jest wypukla, ma CVV2 i jak do tej pory wszedzie w necie

    Nie mieszasz czegoś? AFAIK karty money.pl są dwie: kredytówka, ale do niej
    żadnego konta nie trzeba (no i jej otrzymanie nie musi być bezproblemowe,
    zwłaszcza przy DG), i debetówka, do niej jest bezpłatne konto, karta
    bezpłatna przez dwa lata, jest to karta płaska, ale da się nią płacić w
    internecie.

    AK

  • 8. Data: 2008-09-21 10:34:36
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sun, 21 Sep 2008 07:37:42 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

> [...]
    > zwłaszcza przy DG), i debetówka, do niej jest bezpłatne konto, karta
    > bezpłatna przez dwa lata, jest to karta płaska, ale da się nią płacić w

    Mam vise z chipem z money.pl/wbk i darmowe konto do niej. Nie jest to
    napewno karta kredytowa, w banku nie chcieli ode mnie nic poza dowodem
    osobistym zeby zweryfikowac dane z wniosku, nie moge tez wydac wiecej niz
    mam na koncie. Konto do niej mam calkowicie darmowe. Wydali mi ja we
    wrzesniu 2006 i jest wazna do wrzesnia 2010.

    Fakt, nie jest wypukla jak napisalem - cyferki sa plaskie :) Ale ma CVV2 i
    od 2 lat place nia w necie i zawsze dziala, paypal, segpay czy nawet w
    CCBill ktory nie honoruje chyba wiekszosci polskich kart.

    Na zyczenie sluze zdjeciem karty, jesli nadal nie wierzysz :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2008-09-21 17:51:14
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 21 Sep 2008 12:34:36 +0200, scream napisał(a):

    > Na zyczenie sluze zdjeciem karty, jesli nadal nie wierzysz :)

    Po korektach wierzę. Dwa razy minąłeś się z prawdą w poprzedniej
    wypowiedzi. To jest plaskacz, a opłata jest po dwóch latach, nie czterech.

    AK

  • 10. Data: 2008-09-23 16:58:37
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Poproszę, ale rewers ;-)