  • 1. Data: 2002-12-05 08:06:09
    Temat: gdzie najszybciej karta platnicza
    Od: "Grzech" <s...@p...onet.pl>

    potrzbuje "na wczoraj" jakies konto w typie ROR z karta platnicza. zalozylem
    jakis czas temu ekonto w mbank ale wedrowka dokumentow poczta ciagnie sie
    tygodniami, jak bym wiedzial ze tak bedzie to bym sobie dal spokoj.
    przydaloby sie zeby mozna bylo w ramach konta otworzyc rachunek dewizowy, bo
    w zasadzie konto potrzebne jest mi podczas wyjazdu do kilku panstw UE, ale
    od biedy by sie obeszlo
    ale najwazniejsza jest ta karta. gdzie sprobowac?

    pozdrawiam
    grzech

  • 2. Data: 2002-12-05 08:50:46
    Temat: Re: gdzie najszybciej karta platnicza
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzech" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > od biedy by sie obeszlo
    > ale najwazniejsza jest ta karta. gdzie sprobowac?

    Millennium - 3 dni
    Na dodatek ich VE jest niezla do wyplat za granica - dobre kursy i prowizja
    stala 3,50zl od wyplaty.
    Unikonto jest darmowe o ile saldo na nim >500zl.
    VE 15zl
    Uruchom od razu bankolinie (2,00zl/mc) to bedziesz mial z zagranicy wglad w
    swoje konto i jego obsluge przez telefon.
    Rachunki walutowe tez prowadza.

    W ING przedplacone Maestro (do ktorego jest przypiety numer konta)
    dostaniesz od reki.
    Personalizowane (z nazwiskiem na karcie) - 15dni.
    Prowizja od wyplaty w bankomacie za granica 3%.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2002-12-05 08:57:10
    Od: s...@o...pl

> [...]
    > od biedy by sie obeszlo
    > ale najwazniejsza jest ta karta. gdzie sprobowac?

    VE w E-Pakiecie w Fortisie - bezpłatne wypłaty za granicą

  • 4. Data: 2002-12-05 10:55:45
    Od: p...@p...onet.pl

    > Użytkownik "Grzech" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > W ING przedplacone Maestro (do ktorego jest przypiety numer konta)
    > dostaniesz od reki.

    Potwierdzam - przedpłaconą bez nadruku nazwiska dostajesz natychmiast.

    Piotrek

  • 5. Data: 2002-12-05 11:39:52
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    zalozylem

    > VE w E-Pakiecie w Fortisie - bezpłatne wypłaty za granicą

    Ehmmm, bezplatne...
    Wedlug zgodnej opinii uzytkownikow VE Fortisa wystarczy wyplacic
    rownowartosc 1000PLN za granica by (przy stosowanych przez nich kursach
    wymiany) zaczac sie rozgladac za karta innego banku, wcale nie darmowa i
    wcale nie bezprowizyjna przy zagranicznych wyplatach. Oplaci sie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 6. Data: 2002-12-05 11:47:28
    Od: Robix <r...@p...pl>

    Użytkownik Grzech napisał:
> [...]
    > od biedy by sie obeszlo
    > ale najwazniejsza jest ta karta. gdzie sprobowac?

    Citi ;-)))) wchodzisz, zakładasz konto i wychodzisz z kartą.
    zakładałem konto rok temu,cała operacja trwała z 15 min (bo miałem pytania)
    Robert

  • 7. Data: 2002-12-05 17:58:55
    Od: "Grzech" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robix" <r...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Citi ;-)))) wchodzisz, zakładasz konto i wychodzisz z kartą.
    > zakładałem konto rok temu,cała operacja trwała z 15 min (bo miałem
    pytania)
    > Robert

    sory, ale do citi sie raczej nie kwalifikuje :((

    --
    re5pect
    Grzech.
    remove 'spam' from my email address<

  • 8. Data: 2002-12-05 18:00:00
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Grzech wrote:

    > sory, ale do citi sie raczej nie kwalifikuje :((

    Dlaczego tak uważasz? Konto + Maestro w Citi może mieć każdy. Trzeba
    tylko inteligentnie na pytania niedysponentek odpowiadać.
    Nie chodzi nam o KK.

    pzdr

    Tomek