  • 1. Data: 2008-08-11 07:27:35
    Temat: gdzie jest archiwum tej grupy
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    gdzie mozna by bylo poszukac cos po uzytkowniku? chcialam zadac tu pytanie i
    nie pamietam, czy zadalam - chodzi o to, czy uzywanie pieczatki przez firme
    jest obowiazkowe, jesli tak, to z jakich przepisow to wynika, ze banki jej
    zadaja:)

  • 2. Data: 2008-08-11 17:37:32
    Temat: Re: gdzie jest archiwum tej grupy
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    siliana wrote:
> [...]
    > jest obowiazkowe, jesli tak, to z jakich przepisow to wynika, ze banki jej

    Nie jest obowiazkowe.
    To nie banki jej wymagaja. To tylko niedouczone pindy w bankach.

  • 3. Data: 2008-08-11 18:38:59
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Skowroński" <j...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Archiwum: http://groups.google.pl/group/pl.biznes.banki/
    > Zaawansowane przeszukiwanie: http://groups.google.pl/advanced_search

    dziekuje bardzo:)

  • 4. Data: 2008-08-11 19:32:12
    Od: Pete <n...@n...com>

    witek pisze:

    > Nie jest obowiazkowe.
    > To nie banki jej wymagaja. To tylko niedouczone pindy w bankach.

    Zgadza się - nie jest.
    Ale (hipotetycznie) jeżeli regulamin prowadzenia rachunku wymaga
    pieczątki, to możesz im ....

    --
    Pete

  • 5. Data: 2008-08-11 20:09:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Pete" s...@i...ma.local.domain

    > Ale (hipotetycznie) jeżeli regulamin prowadzenia rachunku wymaga
    > pieczątki, to możesz im ....

    ...powiedzieć, że idziesz do innego banku. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2008-08-12 05:44:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Pete wrote:

    > Zgadza się - nie jest.
    > Ale (hipotetycznie) jeżeli regulamin prowadzenia rachunku wymaga
    > pieczątki, to możesz im ....

    1. Mało banków na świecie?
    2. UOKiK chętnie to dopisze do klauzul niedozwolonych

  • 7. Data: 2008-08-12 06:34:38
    Od: Pete <n...@n...com>

    witek pisze:

    > 1. Mało banków na świecie?

    Jedynie przestrzegałem brzed pochopnym obrażaniem pracowników banków.

    > 2. UOKiK chętnie to dopisze do klauzul niedozwolonych

    Niby dlaczego?
    Jakoś w PTC Era tego nie zauważa.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2008-08-12 06:45:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > 1. Mało banków na świecie?
    > 2. UOKiK chętnie to dopisze do klauzul niedozwolonych

    Moze tez dopisze karty wzorow podpisow? Pieczec zwykle stanowi jeden z
    elementow weryfikacji osoby zlecajacej operacje (podkreslam: jeden z wielu).

    MK

  • 9. Data: 2008-08-12 09:40:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "MK" g7rbhn$ibb$...@i...gazeta.pl

    > Moze tez dopisze karty wzorow podpisow? Pieczec zwykle stanowi jeden z
    > elementow weryfikacji osoby zlecajacej operacje (podkreslam: jeden z wielu).

    W PKO bp (dziś PKO BP SA) nie żądano ode mnie pieczątki.
    I to był wyjątek pod tym względem. We wszystkich innych
    bankach -- żądano.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2008-08-13 00:13:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MK wrote:
> [...]
    >
    > Moze tez dopisze karty wzorow podpisow? Pieczec zwykle stanowi jeden z
    > elementow weryfikacji osoby zlecajacej operacje (podkreslam: jeden z

    Pieczatka nie jest wymaganym elememtem,kktory trzeba miec, wiec bank nie
    moze odmawiac usług, tylko dlatego, ze ktos jej nie ma.

    Rownie dobrze mogliby postanowic, ze pan nie na szpilkach nie obslugujemy.