eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankigdzie do 'kupienia' karta platnicza ktora mozna placic w necie › Re: gdzie do 'kupienia' karta platnicza ktora mozna placic w necie
  • Data: 2005-08-15 06:01:32
    Temat: Re: gdzie do 'kupienia' karta platnicza ktora mozna placic w necie
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jaki to byl bank?
    > czy ktos z Was z takiej karty korzystal?
    > jaka jest przy tym prowizja?
    > czy kupowac w amerykanskich sklpach internetowych /tudziez bilety na
    > wewnatrzamerykanskie loty mozna wtedy bez problemu?
    > jaka jest minimalna i maksymalna kwota do doladowania?
    >
    > sorry za grad pytan, mam wielka nadzieje, ze pomozecie, dzieki,
    > maciek
    >
    > --

    BZ WBK - karta doładowywalna. Dostajesz kartę od ręki, bez umowy. Opłata za
    kartę 15 PLN. Możesz ją wielokrotnie doładowywać (w terminie ważności). Za
    płatności brak opłaty. Wypłata w bankomacie coś kosztuje. Minimalnej kwoty
    doładowania chyba nie ma. Maksymalna wartość na rachunku karty to 3000 PLN
    (możesz zatem maksymalnie wpłacić 3000 - wartość na karcie.