  • 1. Data: 2004-04-06 12:15:15
    Temat: fundusze mBanku i szyfrowanie
    Od: " .:: Marcin ::." <W...@g...pl>

    Witam
    Czy to jest normalne zachowanie?
    Wchodzę na stronę mBanku z przeglądarki Mozilla 1.6 i mam bezpieczne
    połączenie z zamkniętą kłódką. Po wejściu w fundusze kwadracik z kłódką
    staje się czerwony i przecięty na pół. Sprawdzenie certyfikatów
    wskazuje, że wszystko jest OK. Po wyjściu z funduszy i pozostaniu w
    części transakcyjnej kwadracik dalej jest czerwony.

    --
    Pozdrawiam - Marcin

  • 2. Data: 2004-04-06 13:16:33
    Temat: Re: fundusze mBanku i szyfrowanie
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    .:: Marcin ::. wrote:
> [...]
    > połączenie z zamkniętą kłódką. Po wejściu w fundusze kwadracik z kłódką
    > staje się czerwony i przecięty na pół. Sprawdzenie certyfikatów
    Mi się tak dzieje gdy za szybko klikam na stronach mBanku i część
    obiekktów na stronie jest nieszyfrowana.

    KJ

  • 3. Data: 2004-04-06 17:06:08
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    > Mi się tak dzieje gdy za szybko klikam na stronach mBanku i część
    > obiekktów na stronie jest nieszyfrowana.

    co? to raczej problem Mozilli
    przeciez to czy cos jest szyfrowane czy nie
    nie zalezy od szybkosci klikania
    wszystkie linki w systemie transakcyjnym sa
    odsylaczmi do obiektow szyfrowanych
    podobnie jest z gifami, wszystkie leca po https

    tak wiec zgloscie sie do zespolu Mozilli
    niech zbadaja na czym polega problem

    kursor

  • 4. Data: 2004-04-06 19:39:43
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>

    Użytkownik kursor napisał:

> [...]
    > odsylaczmi do obiektow szyfrowanych
    > podobnie jest z gifami, wszystkie leca po https
    >
    > tak wiec zgloscie sie do zespolu Mozilli

    Dalej jest też ten problem z obsługą ramek w Mozilli. Jako ze atrony
    transakcyjne mBanku nie chodzą u mnie najszybciej, objawia się on
    głównie właśnie przy korzystaniu z mBanku. A co sie dzieje? Jeśli np po
    zalogowani wybieram rachunek i w tym momencie zmienię zakładkę to to co
    miało otworzyć się w innej ramce otwiera się w nowej zakładce...
    Tak jest już od dawien dawna, w każdej wersji Mozilla, Firebird itp.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica