    From: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: frankowicze
    Date: Mon, 31 Dec 2018 09:55:50 +0100
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <5c1f7cb6$0$495$65785112@news.neostrada.pl>
    <q028sr$1pu$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <q04itc$vum$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <s...@p...org>
    <X...@1...0.0.1>

    W dniu 2018-12-28 o 12:42, Budzik pisze:

    > ROTFL
    > Pewnie nawet z 10% rozumie ich wszystkie aspekty a przeciez o tym
    > rozmawiamy...
    > No chyba ze twierdzisz ze kazdy kto wie czym jest latanie w kosmos moze
    > być astronautą?
    zla analogia, analogia winna być taka, że jeśli nie wiesz czym jest
    latanie w kosmos nie powinieneś być astronautom. Jeśli sobie coś kupuję
    droższego, co wiem, że ma mi działać dłużej, to jednak zaznajamiam się z
    tematem, żeby choć odrzucić te najmniej korzystne dla mnie opcje.
    Oczywiście mogę wtopić, ale zrobienie choćby podstawowych kroków nie
    jest dla mnie zabezpieczeniem wystarczającym. Więc jeśli ludzie nie
    wiedzieli co to kredyty walutowe i nie chcieli się z podstawami choćby
    zaznajomić, to sorry ale dla mnie nie są warci uwagi, a juz szczególnie
    ci, którzy byli przestrzegani, a takich było wielu - przeszukaj sobie
    fora z tamtych lat. Niestety osoby przestrzegające byli wyzywani wtedy
    od działajacych na zlecenie banków, którzy chcą uchronić banki przed
    sprytnymi klientami.

    Tak to wtedy wyglądało. Dlatego nie żal mi większości frankowiczów. Sam
    byłem wśród osób ostrzegających, że kurs jest nienaturalnie niski i że
    raczej z czasem się odbije w drugą stronę, jak mocno i jakie jest
    ryzyko, to trzeba oszacować samemu, a jeśli nie umie się tego robić, to
    może nie warto ryzykować, bo to trudne narzędzie i nie dla każdego.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl