  • Data: 2018-12-17 06:57:29
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie sądzę, by we wszystkich bankach ta sama osoba była za to winna.

    To niech będzie 25 osób - po 10 miliardów;) Zresztą podałeś KK. To co ty
    chcesz uzyskać to KC. I teraz albo są na UoP i wtedy 3 pensje, albo na
    umowie cywilnoprawnej i wtedy okazuje się, ze nie odpowiadają finansowo
    za nic. Do tego dochodzi ubezpieczenie - wtedy zrobiłoby się ciekawie.
    Ale tak jak pisałem - raz że trzeba by mocno nagiąć prawo, dwa, że
    p.o.remierem jest bankster, więc...

    Shrek