  • 1. Data: 2007-06-15 10:23:05
    Temat: fałszywa informacja w BIK
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    Pewien bank pozostawił w BIK fałszywą informację na mój temat
    (nieistniejąca linia kredytowa na 9000 PLN).

    Jak myślicie - ile odszkodowania można się domagać?

  • 2. Data: 2007-06-15 10:46:16
    Temat: Re: fałszywa informacja w BIK
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 15 Jun 2007 12:23:05 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pewien bank pozostawił w BIK fałszywą informację na mój temat
    > (nieistniejąca linia kredytowa na 9000 PLN).
    >
    > Jak myślicie - ile odszkodowania można się domagać?

    To zależy jakie straty możesz udowodnić.

  • 3. Data: 2007-06-15 10:48:35
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Andrzej Lawa porozsypywal nastepujace haczki:
    > Pewien bank pozostawił w BIK fałszywą informację na mój temat
    > (nieistniejąca linia kredytowa na 9000 PLN).

    A jaka poniosles strate?
    --
    badzio

  • 4. Data: 2007-06-15 11:16:02
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 15 Jun 2007 12:23:05 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pewien bank pozostawił w BIK fałszywą informację na mój temat
    > (nieistniejąca linia kredytowa na 9000 PLN).

    A czy czasem przy okazji jakiegoś zakupu ratalnego nie dostałeś kk z
    limitem 9k tylko o niej nie wiesz?

  • 5. Data: 2007-06-15 11:18:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    badzio wrote:
    > Patrze, patrze a tu Andrzej Lawa porozsypywal nastepujace haczki:
    >>
    > A jaka poniosles strate?

    Negatywnie wpłynęło to na i tak marną zdolność kredytową przy kredycie
    hipotecznym - groźba wstrzymania budowy domu.

  • 6. Data: 2007-06-15 11:32:27
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski wrote:
    > A czy czasem przy okazji jakiegoś zakupu ratalnego nie dostałeś kk z
    > limitem 9k tylko o niej nie wiesz?

    A co to za roznica ? Nie mozna sobie ot, tak wpisac kogos do rejestru.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2007-06-15 11:40:38
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Ave!
    >
    > Pewien bank pozostawił w BIK fałszywą informację na mój temat
    > (nieistniejąca linia kredytowa na 9000 PLN).

    Z ciekawości - jaki to bank? Chyba nie znowu mBank? ;)

    ch.

  • 8. Data: 2007-06-15 12:11:24
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Mithos"

    > A co to za roznica ? Nie mozna sobie ot, tak wpisac kogos do
    > rejestru.

    jak nie, jak tak :-)
    limit KK banki wpisują do BIK i klient nie ma tu nic do gadania
    *** blad ***

  • 9. Data: 2007-06-15 12:51:45
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    blad wrote:
    > jak nie, jak tak :-)
    > limit KK banki wpisują do BIK i klient nie ma tu nic do gadania

    Ale limitu, ktorego czlowiek nie ma wpisac nie mozna.

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2007-06-15 12:55:55
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Negatywnie wpłynęło to na i tak marną zdolność kredytową przy kredycie
    > hipotecznym - groźba wstrzymania budowy domu.

    i w jaki sposob okreslisz wysokosc roszczenia?

    --
    pozdr.
    RobertS