  • 1. Data: 2012-11-12 22:49:13
    Temat: [eurobank] opłaty za ror?
    Od: Ralf <n...@n...pl>

    Czy eb pobiera opłaty za konto? Bo już chwile mam pusty ror i nic tam
    nie robię a wyciągi przychodzą bez opłaty. Miałem zamykać ale w takiej
    sytuacji nie chce mi się tego robić. Czy jest ryzyko, że później upomną
    się o kase?

  • 2. Data: 2013-01-21 19:49:26
    Temat: Re: [eurobank] opłaty za ror?
    Od: Ralf <n...@n...pl>

    W dniu 2012-11-12 22:49, Ralf pisze:
> [...]
    > nie robię a wyciągi przychodzą bez opłaty. Miałem zamykać ale w takiej
    > sytuacji nie chce mi się tego robić. Czy jest ryzyko, że później upomną

    Jako królik doświadczalny mogę teraz odpowiedzieć, że pobiera.
    Właśnie naliczyli mi 7x 7zł opłaty jak wpłaciłem kase na ROR. Suprise!

  • 3. Data: 2013-01-21 20:33:16
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...list.pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 19:49:26 +0100, Ralf <n...@n...pl> wklepał(-a):

    >Jako królik doświadczalny mogę teraz odpowiedzieć, że pobiera.
    >Właśnie naliczyli mi 7x 7zł opłaty jak wpłaciłem kase na ROR. Suprise!

    Dlaczego niespodzianka? Od dawna mają opłatę, jeśli nie ma wymaganych wpływów
    lub określonego salda rachunku.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 4. Data: 2013-01-21 20:54:27
    Od: Ralf <n...@n...pl>

    W dniu 2013-01-21 20:33, Sławomir Szyszło pisze:
    > Dnia Mon, 21 Jan 2013 19:49:26 +0100, Ralf <n...@n...pl> wklepał(-a):

    > Dlaczego niespodzianka? Od dawna mają opłatę, jeśli nie ma wymaganych wpływów
    > lub określonego salda rachunku.

    1. "wyciągi przychodzą bez opłaty"
    2. jesteś pewien, że obowiązują od 7 miesięcy?

  • 5. Data: 2013-01-21 21:06:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Ralf <n...@n...pl> writes:

    > 1. "wyciągi przychodzą bez opłaty"

    Zdaje się, że od jakiegoś czasu banki nie mogą debetować rachunku
    opłatami. Ale nie pytaj się mnie o szczegóły.
    > 2. jesteś pewien, że obowiązują od 7 miesięcy?

    Oj, na pewno dłużej.

    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 6. Data: 2013-01-21 21:07:38
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-01-21 20:54, Ralf pisze:

    > 1. "wyciągi przychodzą bez opłaty"

    Bo pewnie są tacy mili jak w mbanku, że przy zerowym saldzie opłaty
    wiszą jako blokady/zawieszenia i dopiero z chwilą wpływu księgują opłaty
    (zapewne z datą wpływu). Jakby przy saldzie 0 zł pobrali opłatę i
    miałbyś debet to pewnie od razu dołożyliby X zł za przekroczenie
    dopuszczalnego salda, Y zł opłaty windykacyjnej telefonicznej, Z zł
    opłaty za windykację listowną. Nie wykluczone, że po pierwszym miesiącu
    miałbyś tych opłat więcej niż 49zł.

    Oczywiście mogliby gdzieś na wyciągu poinformować, że saldo jest zerowe,
    ale w kolejce czekają opłaty... ale to przecież nie jest w ich interesie...

  • 7. Data: 2013-01-21 22:39:15
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2013-01-21 19:49, Ralf pisze:
    > Jako królik doświadczalny mogę teraz odpowiedzieć, że pobiera.
    > Właśnie naliczyli mi 7x 7zł opłaty jak wpłaciłem kase na ROR. Suprise!

    idź, złóż reklamację, żeby Ci oddali kasę, to będziesz miał na słownik.

  • 8. Data: 2013-01-21 23:27:23
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 stycznia 2013 19:49:26 UTC+1 użytkownik Ralf napisał:

    > Jako królik doświadczalny mogę teraz odpowiedzieć, że pobiera.
    >
    > Właśnie naliczyli mi 7x 7zł opłaty jak wpłaciłem kase na ROR. Suprise!

    Ja tak mam w Millennium. Pobierają mi opłatę za konto, które zamknąłem jakieś 3 lata
    temu. Potem otworzyłem w/g nowej umowy internetowe, ale stare wisi dalej w systemie.
    Permanentnie mam tam w blokadach od 21 do 28 zet, bo najwcześniejsza co miesiąc jest
    anulowana i zastępowana po jakimś czasie przez nowę 7 zet opłaty :)) Muszę tylko
    uważać, żeby nic tam przez pomyłkę nie przelać. Taka rozrywka

  • 9. Data: 2013-01-22 04:35:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sławomir Szyszło" k...@s...list.pl

    > Dlaczego niespodzianka? Od dawna mają opłatę, jeśli nie
    > ma wymaganych wpływów lub określonego salda rachunku.

    Z mojej matki uczynili owieczkę i skubali ponad dwa lata, po
    czym wystawili rachunek na 130 złotych -- opisałem na grupie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-01-22 04:36:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" kdk75q$nmo$...@d...me

> [...]
    zł opłaty za windykację listowną. Nie
    > wykluczone, że po pierwszym miesiącu miałbyś tych opłat więcej niż 49zł.

    Jeśli nie naliczą -- po 35 miesiącach jest tego więcej.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'