  • Data: 2003-01-07 13:50:49
    Temat: Re: elektroniczne portmonetki - pytanie
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik

    u nas taką portmonetką są np karty WaParku w Warszawie lub te do komunikaci
    miejskiej - jak zgubisz to wykorzysta kto inny.
    Kart ING pre-paid zobacz - chociaz nie wiem czy je tak mozna nazwac bo im
    wlasciwie odpowiada rachunek w banku i mozna odzyskac to co na rachunku jest
    jak ci sie np karta zniszczy
    *** blad ***