  • 1. Data: 2003-01-09 11:14:37
    Temat: ePKOBP - zmiany zwiazane z Inteligo
    Od: a...@p...onet.pl

    Z informacji na stronie http://e.pkobp.pl dotyczacej przejecia przez bank PKO
    BP kont Inteligo, mozna wywnioskowac ze powstanie nowy produkt ktory
    prawdopodobnie bedzie fuzja aktualnego e-superkonta i inteligo. Ciekaw jestem o
    jakie funkcje zostanie wzbogacone nowe konto ?

    Zastanawialem sie czego mi brakuje w aktualnym e-koncie ktore oferuje PKO BP a
    jest w Inteligo:
    - wspolne konto
    - subkonta (w ramach tego samego konta)

    z czego nie chcialbym rezygnowac:
    - z tokena (karty kodowe to moim zdaniem pomylka)

    inne braki:
    - brak koniecznosci potwierdzania (token) kazdej operacji zmieniajacej stan
    konta
    - korespondencja z bankiem jako mail z podpisem cyfrowym lub inna metoda
    autoryzacji uzytkownika konta

    Moze jakies inne propozycje ?

  • 2. Data: 2003-01-09 19:31:38
    Temat: Re: ePKOBP - zmiany zwiazane z Inteligo
    Od: "Dawid Świtała" <S...@o...pl>

    [ciah]
    > Moze jakies inne propozycje ?

    __VE z mikroprocesorem i CVV2 ! __
    Funckjonują obie tj. ta z mirochipem dla testów [Ror w marmurku PKO BP SA]
    i VE Inteligo z CVV2 .. ja chce połączenia .. jedną wtedy wywale z portfela
    :))
    Funkcjonująca linia kredytowa !
    Saldo rachunku w bankomatach / terminalach samoobsługowych w PKO BP SA :)
    No koniec życzeń ;)

    --
    Dawid Świtała, Poznań
    odpowiadajac usun spamkiler z adresu :)

  • 3. Data: 2003-01-09 22:31:29
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <n...@o...pl>

    a...@p...onet.pl wrote:

    > Z informacji na stronie http://e.pkobp.pl dotyczacej przejecia przez bank PKO
    > BP kont Inteligo, mozna wywnioskowac ze powstanie nowy produkt ktory

    to się nazywa wydajność PKO BP:
    HTTP/1.1 Server Too Busy

    mj

  • 4. Data: 2003-01-10 08:01:48
    Od: "WOJSAL" <w...@w...pl>

> [...]
    stan
    > konta
    > - korespondencja z bankiem jako mail z podpisem cyfrowym lub inna metoda

    W Inteligo, brakuje:
    - przelewy zagraniczne
    - przelewy na e-walute
    - kupno/sprzedaz kruszcu (polskie banki tego chyba w ogole nie oferuja,
    dzieki czemu prowizje zgarniaja tylko banki, firmy zagraniczne)
    - moznaby poprawic zabezpieczenia (zreszta to stale, nieustannie trzeba
    poprawiac)
    - autoryzacja przy platnosciach (autoryzowac transakcje PRZED zdjeciem z
    konta
    a nie po)

    Natomiast sa tam tez fajne pomysly (np. platnosci na emaila, na komorke).

    WOJSAL (Wojciech Sałata)