  • 11. Data: 2002-06-12 09:24:04
    Temat: Re: eMax a eKonto
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    "Mariusz Borowski" <m...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    news:3D070960.C956C26C@elka.pw.edu.pl...

    > Z tego co pamiętam to proponowano by dodać podczas definicji przelewu
    > opcję "Czy chcesz zawsze potwierdzać przelew hasłem jednorazowym?" i
    > tyle. Sądzę, iż wychodzi w tym momecie mała uniwersalnosć systemu
    > mBanku, czyli Altamiry.

    Zastanawiałem się nad tym wielokrotnie. Wydaje mi się, że nawet na Altamirze
    można by zrealizować trzeci rodzaj rachunku (nazwałbym go e-Skarbiec),
    identyczny funkcjonalnie z e-Maxem poza tym, że każdy przelew musiałby być
    potwierdzony hasłem jednorazowym.
    Każdy z klientów miałby możliwość wyboru rodzaju konta, na którym trzymałby
    swoje pieniądze: niewielkie kwoty na e-Koncie, większe na e-Maxie,
    oszczędności życia - w e-Skarbcu.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 12. Data: 2002-06-12 11:06:21
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl>

> [...]
    > Każdy z klientów miałby możliwość wyboru rodzaju konta, na którym trzymałby
    > swoje pieniądze: niewielkie kwoty na e-Koncie, większe na e-Maxie,

    Niezła mysl, ale zapewne mBankowcy powiedzą, iż "brak zasobów kadrowych"
    i za dużo będzie to kosztować.

    Pozdrawiam,
    Mariusz.

  • 13. Data: 2002-06-12 12:40:42
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Altamirze

    > Niezła mysl, ale zapewne mBankowcy powiedzą, iż "brak zasobów kadrowych"
    > i za dużo będzie to kosztować.

    Popieram - fajny pomysl :-)) Niestety w tej chwili pozostaje dodatkowy eMax
    bez zdefiniowanego przelewu. Troche to uciazliwe, ale zeby osiagnac ww.
    efekt trzeba zdefiniowac, wykonac przelew i usunac... :((((
    pzd

  • 14. Data: 2002-06-12 12:57:08
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Witek napisał(a):

> [...]
    > bez zdefiniowanego przelewu. Troche to uciazliwe, ale zeby osiagnac ww.
    > efekt trzeba zdefiniowac, wykonac przelew i usunac... :((((

    lepiej dodatkowy emax i zdefiniowany przelew na izzykonto
    a izzy bez definicji i przelewy dowolne potwierdzane tanem

    roberts