  • 11. Data: 2003-04-04 11:40:06
    Temat: Re: e-pko zaloguj sie a masz szczescie
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > ale nie zrezygnowalem z e-pko bp... predzej samo ze mnie zrezygnuje jak
    beda
    > probowac mnie przeniesc do inteligo

    Człowiek odpowiada dokładnie na zadane pytanie, a od razu się rzucasz,
    że.....
    Jeśli nie jest Ci potrzebna ta usługa to nie pytaj o nią.
    Nie rozumiem dlaczego się złościsz, że oferta ePKO wielu odpowiada.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 12. Data: 2003-04-04 11:45:57
    Temat: Odp: e-pko zaloguj sie a masz szczescie
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    Użytkownik Grzegorz Niedzwiecki <g...@n...pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b6jqu3$98r$...@p...warman.nask.pl...

> [...]
    > Jeśli nie jest Ci potrzebna ta usługa to nie pytaj o nią.
    > Nie rozumiem dlaczego się złościsz, że oferta ePKO wielu odpowiada.

    1. ja nie zaczalem tego watku...
    2. rowniez jestem zadowolony z ePKOBP i jak na razie jest to moje primary
    konto
    3. nie lubie zlosliwosci i chamstwa a to co niejaki Slawke Kos jak tak
    odczytalem

    pozdrawiam a dla przypomnienia przytaczam... co bylo zbyteczne

    Użytkownik Slawek Kos <s...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b6jnic$d77$...@i...gazeta.pl...

  • 13. Data: 2003-04-04 12:29:24
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Damian" <x...@o...PoLand> napisał w wiadomości

> [...]
    > dyskusyjnych napisał:b6jnic$d77$...@i...gazeta.pl...
    >
    > a czy ta ostatnia uwaga to sobie polepszyles nastroj? jesli tak to napisz

    Tobie chcialem poprawic, ale masz poczucie humoru jak...;-))
    Jesli ktos po 2 latach uzywania nie zna _podstawowych_ opcji to czytal
    helpa?
    U mnie EOT

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 14. Data: 2003-04-05 00:08:53
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Użytkownik Damian w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:

    > u mnie OK, tzn w pracy nie dziala mi cofniecie sie o strone wczesniej -
    > strona wygasla
    > ale w jak lacze sie w domu przez modem (64k) to jest ok

    prawdopodobnie w pracy masz w IE zaznaczone pole
    "Nie zapisuj zaszyfrowanych stron na dysk"

    Opcje internetowe
    Zaawansowane
    Zabezpieczenia
    - (odznacz) Nie zapisuj zaszyfrowanych stron na dysk

  • 15. Data: 2003-04-05 07:32:38
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:b6l6t2$q3h$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Zaawansowane
    > Zabezpieczenia
    > - (odznacz) Nie zapisuj zaszyfrowanych stron na dysk

    Ja bym radzil nie tylko nie odnaczac tego pola w pracy ale tez zaznaczyc je
    w domu...;-)
    Jesli IE zapisuje zaszyfrowane strony to kazdy kto podejdzie do twojego
    komputera (w pracy przemily kolega/kolezanka, w domu mala zonka albo zmyslna
    latorosl) moze zgladajac do historii obejrzec stan twojego konta i
    wykonywane operacje.

    Zawsze czlowiek jest najslabszym ogniwem w lancuchu bezpieczenstwa, prawda
    Robercie? ;-))

    --
    Pozdrowienia
    ---