  • 1. Data: 2003-03-12 13:52:33
    Temat: "e-konta" - prosze przeczytac:)
    Od: "Sebastian Kuniszewski" <k...@c...pl>

    Witam:)

    Do jednego z kolejnych numerow CHIP-a
    przygotowywany jest materiał dotyczacy kont
    bankowych dostepnych poprzez Internet.

    W tekscie chcelibysmy opisac nie tylko cechy i
    mozliwosci poszczegolnych kont, ale i opinie
    uzytkowinikow. Wyrazne wskazanie plusow i minusow
    moze wielu osobom ulatwic wybor, a tym samym
    zminiejszyc liczbe postow z pytaniami z cyklu
    "ktore konto..." lub "gdzie znajde..." itp.:) Mam
    tez nadzieje, ze tekst wplynie np. na poprawe
    obslugi lub usuniecie wskazanych drobiazgow i
    niedogodnosci (moze nie wymagaja wielkich
    nakladow, a znacznie ulatwia nam zycie).

    Bardzo prosze osoby chcace podzielic sie
    doswiadczeniami zwiazanymi z taka forma dostepu do
    pieniedzy o kontakt mailowy (k...@c...pl)
    oraz zaznaczenie, jakiego banku jest sie klientem.
    Tych ktorzy zechca pomoc, poprosze o odpowiedz
    (oczywiscie anonimowo) na kilka pytan
    (przygotowanych by jakos usystematyzowac
    informacje).

    Szczegolnie poszukiwane (ale nie tylko!) sa osoby
    korzystajace z kont w:

    - Pekao

    - Fortis Banku

    - Integrum

    - LG Petro Banku

    - Multibanku

    - Nordea Banku

    - Volkswagen Banku

    - Millenium

    - Kredyt Banku

    Pozdrawiam i prosze o odzew:)

    Sebastian Kuniszewski

    CHIP

    PS.

    Z uwagi na fakt, ze kazdego dnia na grupie pojawia
    sie sporo wiadomosci, a zalezy mi na dotarciu do
    jak najwiekszej liczy grupowiczow, pozwole sobie
    co kilka dni ponownie wysylac tego posta.

    Prosze mi to jakos wybaczyc;)

    sk

  • 2. Data: 2003-03-12 15:37:57
    Temat: Re: "e-konta" - prosze przeczytac:)
    Od: "alexander" <a...@o...pl.NOSPAM>

    Wtaj!

    Użytkownik "Sebastian Kuniszewski" <k...@c...pl> napisał:

> [...]

    > sie sporo wiadomosci, a zalezy mi na dotarciu do
    > jak najwiekszej liczy grupowiczow, pozwole sobie
    > co kilka dni ponownie wysylac tego posta.

    Wiesz co, a moze jak juz zarabiasz na chleb pisaniem atrykulow to
    przynajmniej przejrzalbys najpierw archiwum grupy, a potem zadal konkretne
    pytania, a nie od razu zapowiadal ze bedziesz spamowal grupe co kilka dni bo
    zyczysz sobie opinii na swoje prywatne konto pocztowe !

  • 3. Data: 2003-03-12 16:19:16
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Wed, 12 Mar 2003 16:37:57 +0100, "alexander"
    <a...@o...pl.NOSPAM> wrote:

> [...]
    >pytania, a nie od razu zapowiadal ze bedziesz spamowal grupe co kilka dni bo
    >zyczysz sobie opinii na swoje prywatne konto pocztowe !

    E no nie przesadzaj, moze przeczytal archiwum i zobaczyl ze glownie
    sie pisze o mbanku, Inteligo i Lukasie. Wiec zdanie juz sobie o nich
    wyrobil. Prosil przeciez o konkretne banki, i w/w wsrod nich nie bylo,
    widocznie o Integrum i pozostalych znalazl malo informacji.
    A ze chcial opinia na priv, no coz skoro pyta sie o banki o ktorych
    malo sie mowi na grupie, uznal ze innych bedzie to nudzilo.

    Lepiej ze sie czlowiek pyta przed napisaniem artykulu, nizbysmy sie
    potem denerwowali i pisali sprostowania do Chipa. Zreszta to chyba
    pierwszy taki przypadek kiedy dziennikarz sie konsultuje z grupa
    dyskusyjna. Docen to.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    > E no nie przesadzaj, moze przeczytal archiwum i zobaczyl ze glownie
    > sie pisze o mbanku, Inteligo i Lukasie. Wiec zdanie juz sobie o nich
    > wyrobil. Prosil przeciez o konkretne banki, i w/w wsrod nich nie bylo,

    No nie powiesz mi że o takim multibanku to jest mało na grupie...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 5. Data: 2003-03-13 10:45:28
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Wed, 12 Mar 2003 19:28:19 +0100, Marcin Lubojański
    <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl> wrote:

    >No nie powiesz mi że o takim multibanku to jest mało na grupie...
    >
    >Pozdrawiam
    >Marcin Lubojański

    No w zasadzie to faktycznie sie o nim pisze, ale większość wiadomości
    odnosi się tego że niby umawiają się na konkretną godzinę, a potem i
    tak trzeba czekać jak pajac aż ktoś się łaskawie tobą zajmie.

  • 7. Data: 2003-03-13 11:30:28
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    go.banda.tez.rotfl.pl.eu.org> wrote:

    > No w zasadzie to faktycznie sie o nim pisze, ale większość wiadomości
    > odnosi się tego że niby umawiają się na konkretną godzinę, a potem i
    > tak trzeba czekać jak pajac aż ktoś się łaskawie tobą zajmie.

    Nieprawda. Poza tym ja nie rozumiem dlaczego wszyscy od razu zakladaja, ze
    pojawiaja sie tylko negatywne opinie. Przeciez tak nie jest?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 8. Data: 2003-03-13 14:52:45
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Thu, 13 Mar 2003 11:30:28 +0000 (UTC), Przemysław Maciuszko
    <s...@m...hell.pl> wrote:

    >Nieprawda.

    To taki żart miał być.

    > Poza tym ja nie rozumiem dlaczego wszyscy od razu zakladaja, ze
    >pojawiaja sie tylko negatywne opinie. Przeciez tak nie jest?

    Nie "tylko", ale "głównie".

    Rzadko kiedy ktos komu się coś uda, chwali się tym.
    Częściej widać posty typu, "trzy dni szedł mi przelew" niż "rano
    wysłałem - wieczorem doszło".
    Częściej ktoś się skarży "wyczekałem się dwie godziny" niż chwali
    "obsłużyli mnie od ręki".

    A już nie wspomnę o sytuacji że nikt nie pisze "obniżyli mi opłaty w
    banku" albo "zwiekszono mi oprocentowanie " (chyba że kredytu), bo te
    sytuacje po prostu się nie zdarzają.

  • 10. Data: 2003-03-14 06:14:51

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości news:b4qgs5
    > No wlasnie ! Jeden niezadowolony klient robi wiecej szumu niz dwudziestu
    > zadowolnonych ;)

    albo odwrotnie - 20 zaslepionych fanow gasi pokrzywdzonego, bo przeciez nikt
    nie ma prawa zle pisac o ich ukochanym banku
    Skrajnosci jest wiele
    - a W temacie redaktorka chipowego - przylaczam sie do jego krytyki :-)
    bezargumentowo :-)