  • 1. Data: 2004-01-22 12:53:59
    Temat: e-karta mBanku - rozliczenia walutowe
    Od: "r.a.d.z.i.u." <c...@p...onet.pl>

    orientuje sie ktos ile zaplace za produkt wart 123 euro kupujac go za pomoca
    e-karty, a konkretniej wedlug jakich kursow i jak bedzie ta kwota
    rpzeliczona na zlotowki

  • 2. Data: 2004-01-22 13:22:48
    Temat: Re: e-karta mBanku - rozliczenia walutowe
    Od: "Franz " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>

    r.a.d.z.i.u. <c...@p...onet.pl> napisał(a):

    > orientuje sie ktos ile zaplace za produkt wart 123 euro kupujac go za pomoca
    > e-karty, a konkretniej wedlug jakich kursow i jak bedzie ta kwota
    > rpzeliczona na zlotowki

    AFAIK kwota zostanie zostanie przeliczona na dolary po kursie VISY, a z racji
    tego ze dokonujesz zakupu w walucie innej niz rozliczeniowa mBank pobierze
    dodatkowe 2% transakcji.
    Mnie 14.01.04 przeliczyło 45.00 EUR na 58,36 USD a to na 221,51 PLN

    --
    Franz