  • 1. Data: 2012-05-17 19:00:04
    Temat: dzieje się...
    Od: maruda <m...@n...com>

    Grecy wycofują z banków ~1mldEUR dziennie, Hiszpanie niewiele mniej. Po
    nich Włosi, a potem my (jeśli jeszcze zostaną jakieś EUR)?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 2. Data: 2012-05-17 19:12:20
    Temat: Re: dzieje się...
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    maruda napisał(a) w wiadomości: ...
    >Grecy wycofują z banków ~1mldEUR dziennie, Hiszpanie niewiele mniej. Po
    >nich Włosi, a potem my (jeśli jeszcze zostaną jakieś EUR)?

    Dużo trzymasz w EUR?
    Mnie interesuje, co z nimi robią potem. Idą na zakupy czy zakopują w ogródku?

    Arek

  • 3. Data: 2012-05-17 20:09:12
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu czwartek, 17 maja 2012 19:00:04 UTC+2 użytkownik maruda napisał:
    >(jeśli jeszcze zostaną jakieś EURO)?
    zostana, dodrukuje sie :D

  • 4. Data: 2012-05-17 21:52:41
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> napisał w wiadomości

    > Dużo trzymasz w EUR?
    > Mnie interesuje, co z nimi robią potem. Idą na zakupy czy zakopują w
    > ogródku?

    Pewnie wypychaja sienniki
    ... na czarna godzine ;)

  • 5. Data: 2012-05-17 23:09:57
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 17 May 2012 19:00:04 +0200, maruda napisał(a):

    > Grecy wycofują z banków ~1mldEUR dziennie, Hiszpanie niewiele mniej. Po
    > nich Włosi, a potem my (jeśli jeszcze zostaną jakieś EUR)?

    Cholera moje 170 ojro w Aliorze jest poważnie zagrożone - najwyżej rząd
    obieca mi bon towarowy ;)

    --
    xbartx

  • 6. Data: 2012-05-17 23:30:11
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> wrote in message

    > Dużo trzymasz w EUR?
    > Mnie interesuje, co z nimi robią potem. Idą na zakupy czy zakopują w
    > ogródku?
    >
    > Arek

    Zmieniaja tylko polozenie, czyli ładuja np. do niemieckich bankow.

  • 7. Data: 2012-05-18 00:51:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "maruda" jp3aqj$ens$...@i...gazeta.pl

    > Grecy wycofują z banków ~1mldEUR dziennie,

    Więc już wiemy, po co Europa dała Grecji kilkaset miliardów euro.

    > Hiszpanie niewiele mniej. Po nich Włosi, a potem my (jeśli jeszcze zostaną jakieś
    EUR)?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2012-05-18 09:27:55
    Od: "Jacek" <J...@b...pl>

    > Więc już wiemy, po co Europa dała Grecji kilkaset miliardów euro.

    Grecy ich nawet nie widzieli.
    Ta kasa od podatników europejskich poszła do niemieckich i francuskich
    banków.
    Po tej operacji już spokojnie grecja może zbankrutować.

    Straty są publiczne a zyski prywatne - nie znasz tej podstawowej zasady?

  • 9. Data: 2012-05-19 22:41:54
    Od: " troll" <s...@g...pl>

    maruda <m...@n...com> napisał(a):

    > Grecy wycofują z banków ~1mld€ dziennie, Hiszpanie niewiele mniej. Po
    > nich Włosi, a potem my (jeśli jeszcze zostaną jakieś €)?

    Kto ma papier niech sie martwi, plastikowa gospodarka jest nietrwala.

    Zelazna owszem :)

  • 10. Data: 2012-05-19 23:39:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek" jp4tln$7oa$...@u...news.interia.pl

    > Grecy ich nawet nie widzieli.

    Może i tak.

    > Ta kasa od podatników europejskich poszła do niemieckich i francuskich banków.

    Dzięki temu mniej mieli do oddawania.

    > Po tej operacji już spokojnie grecja może zbankrutować.

    > Straty są publiczne a zyski prywatne - nie znasz tej podstawowej zasady?

    Państwo rzeczywiście nie jest tożsame z narodem, ale akurat
    Grecja chyba w znacznej części nie jest ,,sprywatyzowana''.
    To nie Ameryka, której państwo jest zadłużone po uszy, zaś
    obywatele mogą być bogaci i nieźle ,,okopani'' na całym
    świecie. To raz. A zero -- budżetówka ma czym płacić
    dzięki tej pomocy, zatem płaci, więc te eura trafiają
    w ręce jak najbardziej prywatne.

    Miliard euro dziennie? W Grecji chyba jest 10 milionow ludzi.
    Na łebka to raptem 100 euro.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'