  • Data: 2002-02-03 17:30:21
    Temat: Re: dwa kredyty...komercyjny i hipoteczny-czy sprawdzaja?
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Feb 2002 10:14:17 +0100, "jarg" <j...@g...pl> wrote:

    >dzieki za info....jak mozna sprawdzic, ktore banki podpisaly umowe z BIK?-na
    >ich stronie nie zauwazylem takiej informacji

    Powiem ci tak. Wystarczy troszke popracowac przy udzielaniu
    jakichkolwiek kredytow, zeby przekonac sie, ze zatajanie we wnioskach
    zobowiazan nie poplaca.
    BIK dziala o dziwo calkiem skutecznie. Co wiecej ląduja tam takze
    informacje o zapytanaich wiec bank moze latwo sie zorientowac, ze ktos
    tylko szuka "frajera" probujac w kazdy mozliwym banku.
    Nie wiem czy akurat te banki ktore wymieniles w pelni juz wspolpracuja
    z BIKiem ale pewne jest ze niedlugo prawie wszytkie beda w tym
    uczestniczyc.
    Czasy "zapominalskich" klientow wypelniajacych wnioski sie juz
    skonczyly, chodziaz wiekszosc ludzi sobie z tego nie zdaje sprawy.

    Oczywiscie oprocz BIKu funkcjonuje jeszcze bankowy rejestr
    niesolidnych dluznikow i tez ma istotne praktyczne zastosowanie.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl