  • Data: 2002-01-31 11:11:25
    Temat: Re: dwa kredyty...komercyjny i hipoteczny-czy sprawdzaja?
    Od: "jarg" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    nie....chodzi mi o wziecie komercyjnego jako osoba prytwatna....i chwile
    pozniej hipotecznego jako osoba prywatna....nie wiem jednak ktore banki czy
    (wogole) przekazuja informacje o udzielonych kredytach poyzej jakiejs tam
    sumy...nie chcialbym, azeby cofneli mi wniosek o hipoteczny badz po kilku
    miesiacach zazyczyli natychmiastowej splaty pierwszego kredytu..poniewaz
    wyszla informacja o przeklamaniu w oswiadczeniu
    -w zasadzie to najbardziej interesuje mnie opinia osoby, ktora siedzi w
    udzielaniu kredytow hipotecznych..a najlepiej w BOŚ :))