  • 1. Data: 2004-07-10 19:10:56
    Temat: dwa konta w inteligo; jak jest z ta oplata za prowadzenie konta?
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    jesli mam dwa konta w inteligo
    i na jednym jest rowne 100zl
    a na drugim 0zl,
    to nie place tych 4.99zl za prowadzenie kont?

  • 2. Data: 2004-07-10 19:20:19
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Jul 2004 21:10:56 +0200, "Q" <o...@g...gov.pl> wklepał(-a):

    >jesli mam dwa konta w inteligo
    >i na jednym jest rowne 100zl
    >a na drugim 0zl,
    >to nie place tych 4.99zl za prowadzenie kont?

    Niby dlaczego? Każde konto jest oddzielne, czyż nie?

  • 3. Data: 2004-07-10 19:21:00
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 10 Jul 2004 21:10:56 +0200,
    osoba podpisana: Q <o...@g...gov.pl>
    napisała:
    > jesli mam dwa konta w inteligo
    > i na jednym jest rowne 100zl
    > a na drugim 0zl,
    > to nie place tych 4.99zl za prowadzenie kont?
    Nie płacisz.

    KJ

    --
    JIDs: k...@j...aster.pl , k...@j...wp.pl
    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 4. Data: 2004-07-10 19:30:59
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Niby dlaczego? Każde konto jest oddzielne, czyż nie?

    A jednak nie ;-))) Vide: regulamin ;-)

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-07-10 19:37:06
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > A jednak nie ;-))) Vide: regulamin ;-)

    Hmmm ale chyba tak jest w przypadku subkont. Bo w przypadku dwóch odrębnych
    kont to opłata będzie pobrana.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2004-07-10 19:40:12
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Hmmm ale chyba tak jest w przypadku subkont. Bo w przypadku dwóch
    odrębnych
    > kont to opłata będzie pobrana.

    No cóż - stawiam dulary przeciwko orzechom, że autorowi chodziło o subkonta
    ;-)))

  • 7. Data: 2004-07-10 21:14:32
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Kamil Jonca napisał:

    > Nie płacisz.

    Jesli sa to konto i subkonto. Jesli dwa niezalezne konta (np. prywatne i
    formowe) to placi za jedno z nich (tam gdzie nie ma kasy).

    Bartol

  • 8. Data: 2004-07-11 07:16:35
    Od: "gasper" <gasper@polbox_.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości
    > Jesli sa to konto i subkonto. Jesli dwa niezalezne konta (np. prywatne i
    > formowe) to placi za jedno z nich (tam gdzie nie ma kasy).
    > Bartol

    za firmowe i tak płaci :-)

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2004-07-11 08:17:58
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Bartol Partol" <bartolpartol@gazeta.> napisał w wiadomości

    Jesli dwa niezalezne konta (np. prywatne i
    > formowe) to placi za jedno z nich (tam gdzie nie ma kasy).

    Chcesz przez to powiedzieć, że opłata
    za konto firmowe zależy w jakiś sposób od salda?

  • 10. Data: 2004-07-11 09:50:47
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik gasper napisał:

    > za firmowe i tak płaci :-)