  • 1. Data: 2005-09-01 12:33:48
    Temat: dostane kredyt ??
    Od: "dh" <z...@p...onet.pl>

    Witam
    Zanim przejde sie po bankach w celu uzykania kredytu mieszkaniowego mam pytanie
    do doswiadczonych grupowiczow.
    Mieszkanie wart. 45 000 zl, wklad wlasny 25 000 zl. Moja narzeczona zatrudniona
    na czas okreslony do XII. 2006, zarobki ok. 1000zl netto.
    Ja - oficjalne zarobki 0 zl. Nieoficjlanie duzo wiecej niz moja kobieta. Dodam
    jeszcze iz znalazlby sie jeden zyrant na obecna chwile.
    I teraz pytanko czy moja kobieta ma szanse na kredyt mieszkaniowy ok 20 000 zl
    na 4-5 lat ??

  • 2. Data: 2005-09-01 13:41:07
    Temat: Re: dostane kredyt ??
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    dh napisał(a):

    > I teraz pytanko czy moja kobieta ma szanse na kredyt mieszkaniowy ok 20 000 zl
    > na 4-5 lat ??

    Pewnie tak.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-09-01 16:42:01
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > I teraz pytanko czy moja kobieta ma szanse na kredyt mieszkaniowy ok 20
    > 000 zl
    > na 4-5 lat ??

    jakie miasto i cz ma już jakieś kredyty??

    Darek

  • 4. Data: 2005-09-01 20:57:22
    Od: "dh" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>
    napisał w wiadomości news:df7ar6$b9i$1@news.onet.pl...

    > jakie miasto i cz ma już jakieś kredyty??

    Zabrze, brak kredytow , nie jest tez zyrantem.

  • 5. Data: 2005-09-02 05:52:17
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Zabrze, brak kredytow , nie jest tez zyrantem.

    w BPH tak ale na maksymalny okres

    Darek

  • 6. Data: 2005-09-03 08:34:20
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Darek wrote:

    > w BPH tak ale na maksymalny okres

    Mimo zatrudnienia na czas określony???

  • 7. Data: 2005-09-03 09:33:34
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Mimo zatrudnienia na czas określony???

    zatruniona do końca 2006 - więc TAK
    w BPHu - w standardzie - w przypadku umowy na czas okreslony ważne jest aby
    umowa trwała co najmniej 6 miesięcy i do końca umowy nie pozostało mniej jak
    6 miesięcy

    Darek

  • 8. Data: 2005-09-03 10:07:10
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Darek wrote:

    > zatruniona do końca 2006 - więc TAK
    > w BPHu - w standardzie - w przypadku umowy na czas okreslony ważne jest
    > aby umowa trwała co najmniej 6 miesięcy i do końca umowy nie pozostało
    > mniej jak 6 miesięcy

    I kredyt (hipoteczny) na 6 miesięcy....

  • 9. Data: 2005-09-03 12:11:30
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > I kredyt (hipoteczny) na 6 miesięcy....

    czy ja to napisałem?? kredyt dostajesz do 30lat

    Darek