  • 1. Data: 2013-03-07 07:35:28
    Temat: dostaliscie juz pity z biura maklerskiego aliora?
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    to jakies ogolny brak tej przesylki, czy tylko mnie zaszczyt kopnal?

    --
    A: Because it breaks the logical sequence of discussion
    Q: Why is top posting bad?

  • 2. Data: 2013-03-07 08:58:06
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Paweł <r...@1...0.0.1> writes:

    > to jakies ogolny brak tej przesylki, czy tylko mnie zaszczyt kopnal?
    Przedwczoraj.
    KJ

    Give me a fish and I will eat today.

    Teach me to fish and I will eat forever.

  • 3. Data: 2013-03-07 10:36:33
    Od: paff <p...@w...pl.usun.to>

    W dniu 2013-03-07 07:35, Paweł pisze:
    > to jakies ogolny brak tej przesylki, czy tylko mnie zaszczyt kopnal?

    Brak, a chyba już powinno być :-/

    Pozdr
    Paweł

  • 4. Data: 2013-03-07 13:18:08
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu czwartek, 7 marca 2013 10:36:33 UTC+1 użytkownik paff napisał:

    > Brak, a chyba już powinno być :-/

    W systemie jest od kilku dni

  • 5. Data: 2013-03-07 20:42:47
    Od: paff <p...@w...pl.usun.to>

    W dniu 2013-03-07 13:18, eisenberg pisze:

    > W systemie jest od kilku dni

    U mnie ostatni jest z lutego 2012

    Paweł

  • 6. Data: 2013-03-07 20:45:53
    Od: paff <p...@w...pl.usun.to>

    W dniu 2013-03-07 20:42, paff pisze:

    > U mnie ostatni jest z lutego 2012

    No chyba, że mi się za 2012 PIT8C nie należy, gdyż jedynym ruchem na
    rachunku była wypłata dywidendy, za którą Rostowski od razu tego samego
    dnia wziął swoją działkę.

    Paweł

  • 7. Data: 2013-03-08 12:50:12
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu czwartek, 7 marca 2013 20:45:53 UTC+1 użytkownik paff napisał:
    > No chyba, że mi się za 2012 PIT8C nie należy, gdyż jedynym ruchem na
    > rachunku była wypłata dywidendy, za którą Rostowski od razu tego samego
    > dnia wziął swoją działkę.
    > Paweł

    No to Ci się nie należy

    Pozdrawiam