  • Data: 2002-03-26 21:16:45
    Temat: Re: doladowanie konta POP karta platnicza
    Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kurde, przeciez aktywacja uslugi to jest tylko extension do
    > doladowania popa ;-)

    Right. Doladowujesz konto POP, a oprocz tego aktywujesz sobie usluge
    doladowania konta przez telefon.
    W tym momencie pojawia Ci sie dodatkowe menu w IVR *111.

    > Patrz, a ja mam w reku instrukcje jak to dziala od strony bankomatu ;-)

    A czy coś, co napisałem jest nieprawdą? Po prostu mówię, że dwie drogi

    pierwsza droga ->
    -doładowanie POP w bankomacie
    -aktywacja usługi "cała dobę przez telefon" wysyłając faksem formularz do
    Centertela ze zgodą na obciążanie karty

    druga droga ->
    -doładowanie konta POP w bankomacie od razu z aktywacją ładowania przez IVR
    *111 cuzamen do kupy

    wychodzi na to samo.
    Nie mam racji?

    Przecież czy aktywuję sobie to w bankomacie, czy poprzez formularz, to chyba
    znaczenia nie ma, bo i tak Centertel ma te dane. W końcu Centertelowi składam
    dspozycję obciążenia mojej karty i Centertel tego dokonuje?

    Sugerujesz, że aktywując te usługi przez bankomaty róznych sieci/formularzem
    ma to różny efekt końcowy? Znaczy kto inny ściąga należność z karty?

    Bo tak wyczytałem między wierszami...

    > Ja rozumiem ze mi nei wierzysz, tez sobie nie wierze, ale odpowiesz mi
    > na moje pytania? ;-)

    Zadaj ponownie je wszystkie :)
    Ja pamiętam tylko pytanie o konkretny bankomat - OK, to był BZWBK.

    I ta cholera zaakceptowała mi Maestro! A chciała też Electrony inteligo i
    Lukasa, ale odrzuciła tylko ze względu na brak środków...

    Dodam, że kiedyś sprawdzałem to z euronetem - próbowałem Electronem Millennium
    doładować konto i aktywować całą dobę przez telefon. Bankomat odrzucił próbę
    twierdząc, że z taką kartą to ja se mogę... A teraz?

    Zdzwoniłem do CK BZWBK, oni wielce zdziwieni, mam dzwonić jutro. ;)

    Wojtek
    501950782