  • Data: 2011-08-29 19:01:11
    Temat: Re: do I -szego Misia RP -po polsku
    Od: root <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 19:59:06 +0200, v...@a...pl napisał(a):

    > własnie słusznie zauważyłes, od 10 lat , a tłum zauwazył to w zeszłym roku.
    > powiem wiecej rośnie prawie od 15-tu lat i pewnie jeszcze pobujają naiwnych , i
    > zapakują :) no bo nadchodzi koniec świata:)) ...złoto w zęby i na drugi brzeg!!

    nie pamiętam już kto to był ale był taki gość który założył trust z złotem,
    które podzielił na małe części i załatwił sobie zeby CME wprowadził to do
    obrotu. Małe kawałeczki mógł sobie kupić każdy człowieczek i tak się
    zaczęło. Przedtem złoto raczej dołowało, bo nikogo nie było na nie stać
    Miałem podobny pomysł ze skippym, żeby kupić cokolwiek, podzielić i
    sprzedawać w małych kawałkach. Założe się że wkrótce pojawią się np.
    deweloperzy, którzy będą sprzedawali małe udziały w biurowcach dostępne dla
    każdego. Taki marketing po prostu. Wszystko można sprzedać nawet cegłę za
    100 dolarów.