  • Data: 2014-09-02 17:24:10
    Temat: Re: demo nowy mbank
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnm0blh4.cj6.proteus@pl-test.org...

    > Ale po co miałby? Co jest takiego strasznego w tym nowym interfejsie?
    > Jedyne co słyszę, to że "jest facebookowy". Jej. Wykorzystanie nowszych
    > technologii jest takie złe? No come on.

    Mi na przykład znacznie łatwiej się czyta tekst na jednolitym tle, ale może
    to tylko ja tak mam.
    Teksty na tle zdjęć znakomicie utrudniają znalezienie wyłapanie tego, który
    mnie interesuje.
    Pismo obrazkowe w niektórych sytuacjach ułatwia, ale pod warunkiem, że
    obrazki jakoś kojarzą się z treścią.

    Na stronie początkowej:
    - facet w kasku w żaden sposób nie kojarzy mi się z oprocentowaniem czegoś
    tam (trzeba by dokładniej się doczytać czego),
    - co ma latawiec do kredytu odnawialnego,
    - a miedzy tym widzę zagrożenie w rękawicach bokserskich za 3,5%,
    - ta w okularach to może jakoś się z biznesem kojarzy,
    - no i mpasiak to chyba faktycznie rodzaj ikony, itd.

    Czyli jak szukam ikony to mi obrazek mpasiaka pomoże, tylko po co ja miałbym
    na stronie banku szukać ikony ?
    P.G.