  • Data: 2014-09-02 19:14:15
    Temat: Re: demo nowy mbank
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 02 Sep 2014 17:36:05 +0200, xbartx napisał(a):

    > No ale tak to każdy robi, więc nie ma co specjalnie akurat na nich się o
    > to złościć.

    Ale mnie złoszczą nie tyle reklamy jako takie (aczkolwiek nie znoszę), a
    fakt, że *zamiast* dać uczciwe demo, choćby okrojone, to odsyłają do
    filmików zrobionych na odwal się, z których nie wynika nic. Poza
    reklamami.

    > Uważam, że 'zza pleców' to jednak trochę za mało aby stwierdzić
    > kategorycznie że coś odpowiada czy nie.

    Co do funkcjonalności - zgoda, co do wyglądu - wystarczy jedno
    spojrzenie żeby stwierdzić że coś jest nie do zniesienia.
    Nic mnie nie zmusi do zdjęcia z Adblocka filtra ||mbank.pl/images^ ;)
    Przynajmniej stronę główną da się *przeczytać*.
    Miałam duże kłopoty z czytaniem tekstu umieszczonego na tle
    różnokolorowych zdjęć.

    > Wstępnie oczywiście można na
    > pierwszy rzut oka ocenić coś na + lub - ale wiadomo, że pierwsze
    > wrażenie jest często mylące ;)

    Co do wyglądu - rzadko, zeby nie powiedzieć - nigdy. Nigdy nie lubiłam
    jarmarczności, a niestety tylko z tym wygląd mBanku mi się teraz
    kojarzy.

    > Zauważ, że kilku starych użytkowników grupy ceni sobie przesiadkę na
    > nowe www i po dostosowaniu i poznaniu zdecydowanie nie chce wracać do
    > starego, także daj mu szansę.

    Skoro funkcjonalność im odpowiada, to absolutnie nie mam zamiaru w tej
    materii dyskutowac.
    Ja potrzebuje samych podstaw, które oferowane sa przez wszystkie inne
    banki, większa funkcjonalnośc nie jest mi potrzebna, więc dlaczego mam
    się katować kolorkami, obrazkami, ikonkami i jeszcze zdaje się jakimiś
    animacjami, które żeby wyłączyć to też trzeba ponoć nieźle się naszukać?

    Dobrze że jeszcze muzyczka nie przygrywa... ;)

    --
    Imka