  • Data: 2006-07-10 21:57:06
    Temat: Re: deficyt
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Jul 2006 19:14:28 +0200, "turczy"
    <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> wrote:

    >Jeśli nowy premier mówi że zmiana jest tylko po to by wygrać wybory
    >samorządowe, to ja nie widzę powodu dlaczego obywatele mają finansować
    >kampanię PIS.

    oho, miło jest widzieć kolejnego nawróconego z tzw. demokracji
    parlamentarnej :-)

    >Pozatym ograniczenie deficytu tak naprawdę wymagało by zmian systemowych, a

    Jakie "zmiany systemowe" masz na myśli?
    Toż wystarczyłoby zacząć żyć normalnie...

    Być może rzeczywiście trzeba zrobić tak, jak Estończycy: wpisać tę
    zasadę do konstutcji, ale niestety nie ja ani Ty o tym decydujemy...

    W tej chwili chyba dług pieniężny przekracza już 500 mld. Prawdę
    powiedziawszy nie cieszy mnie, że moja rodzina winna jest lichwiarzom
    ponad 50 tys. zł.
    --
    Jarek Andrzejewski