  • Data: 2006-07-10 17:14:28
    Temat: Re: deficyt
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ... za to jeden z nas jest zacietrzewiony i ma za złe szefowi
    > rządzącej partii i rządu, że rządzi, a drugi proponuje znacznie
    > prostsze rozwiązanie: nie wydawać więcej niż się zarabia :-)
    > --
    > Jarek Andrzejewski

    Hmm
    Jeśli nowy premier mówi że zmiana jest tylko po to by wygrać wybory
    samorządowe, to ja nie widzę powodu dlaczego obywatele mają finansować
    kampanię PIS.
    Pozatym ograniczenie deficytu tak naprawdę wymagało by zmian systemowych, a
    jakoś nie widzę by rządzacy próbowali nas wydobyć z socjalizmu :( mam zaś
    wrażenie że jest nieco odwrotnie...
    Arek