  • 1. Data: 2009-05-18 13:15:10
    Temat: debata moderowana
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    OPZZ i "Solidarność" zerwały debatę z premierem, która miała odbyć się
    wieczorem. Jednak związek zawodowy "Okrętowiec" oraz Inżynierów i
    Techników zapowiedział, że na debatę przybędzie. - Pan premier bał się,
    stchórzył, wezwał swoje przybudówki - mówił Roman Gałęzewski z
    "Solidarności". Jak powiedział rzecznik rządu Paweł Graś, debata i tak
    się odbędzie
    ---Koniec---

    Źródła zbliżone do Pana Premiera donoszą także, że na debatę stawi się
    również Palm, Skiba i niejaki Dekazeeeeeeee :)

    Wszyscy trzej w roli moderatorów społecznych.

  • 2. Data: 2009-05-18 14:18:08
    Temat: Re: debata moderowana
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > Źródła zbliżone do Pana Premiera donoszą także, że na debatę stawi się
    > również Palm, Skiba i niejaki Dekazeeeeeeee :)
    >
    > Wszyscy trzej w roli moderatorów społecznych.

    I ja ze zdjęciem cudownego dziecka wynalezionego przez Braci:
    http://starlounge.pl.msn.com/index.cfm?objectid=5333
    5

  • 3. Data: 2009-05-18 14:27:37
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:

    > I ja ze zdjęciem cudownego dziecka wynalezionego przez Braci:
    > http://starlounge.pl.msn.com/index.cfm?objectid=5333
    5

    Sorry , że Cię pominąłem w tym elitarnym gronie. Pośpiech !

  • 4. Data: 2009-05-18 14:46:14
    Od: "Virck" <V...@v...wiesnet>

    Pastuchy boja sie rozmawiac przy kamerach bo wyjdzie z nich to pisowskie
    zaklamanie i brak argumentow....Kazdy z tych skurwieli pobiera ogromne
    pieniadze wylacznie za siedzenie na dupie i pierdoleniu farmazonow....
    Przydalby im sie taki zydowski wlasciciel....Dalby motlochowi chociaz
    muiotle do zamiatania.....

  • 5. Data: 2009-05-18 18:31:06
    Od: "jan kowalski" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    czyzbys placil skladki na nich, ze tak psioczysz

    bo ja place...

  • 6. Data: 2009-05-18 19:31:33
    Temat: ile podatnik winien doplacac do sprywatyzowanych zakladow?
    Od: k...@p...onet.pl

    Pytania:

    1.Czy bedzie wypracowana zasada "na zatrudnionego" kwoty dotowania spolki juz
    po prywatyzcji?

    2. Czy, czy jest zgoda by np doplacic np KGHM by mozna bylo dac niezbedne
    podwyzki dla gornikow? ich ciezka praca przy spadajacych cenach miedzi nie
    godzi sie by nie bylo godnie wynagradzana.

    kroovka

    moze sa inne pytania?

  • 7. Data: 2009-05-19 07:46:35
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> napisał(a):

[...]

    No i debata odbyła się. Nie ma się co dziwić, że wysoko opłacani krzykacze
    i populiści z OPZZ i "Solidarności", którzy zachowują się tak jakby Polska
    w dalszym ciągu była krajem realnego socjalizmu, spękali przed merytoryczną
    debatą z D.Tuskiem.
    Premier wyszedł z wczorajszej debaty z tarczą. Dyskutujący z nim związkowcy
    nie byli w stanie merytorycznie zagiąć premiera.
    Chyba nie jest dla nikogo rozsądnego zaskoczeniem, że poparcie dla PO
    utrzymuje się na ponad 40% poziomie, mimo kryzysu, strajków i PIS-owskich spotów.

  • 8. Data: 2009-05-19 08:09:56
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Sondaze sondazami, a zadluzenie Polski jak roslo tak rosnie nadal.

    D.

  • 9. Data: 2009-05-19 08:19:17
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    "Dieter" <d...@a...pl> pisze:

    > Sondaze sondazami, a zadluzenie Polski jak roslo tak rosnie nadal.
    >
    > D.

    Należy niezwłocznie zacząć publikować sondaże o zadłużeniu zamiast
    zadłużenia! ;-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Ci, którzy prowadzą armię umiejętnie, nie zrywają żołnierzy dwukrotnie

  • 10. Data: 2009-05-19 08:36:44
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Andrzej Adam Filip pisze:

    > Należy niezwłocznie zacząć publikować sondaże o zadłużeniu zamiast
    > zadłużenia! ;-)

    Marnujesz się tu na pręgu, dawaj do polityki.