  • 51. Data: 2010-09-23 21:28:36
    Temat: Re: Re: darmowy kredyt z KK w mBanku
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Uzytkownik "sunwick" <s...@W...op.pl> napisal w wiadomosci grup
    dyskusyjnych:5vgn969cco1gcal6djcq63t32qmnmskfq9@4ax.
    com...
    > swoja droga jak sie maja limity na KKmB do mtransferow?
    > mam limit dzienny na 30% KREDYTU karty, limity telefoniczne i
    > internetowe mam na 1% kredytu karty, a wykosilem prawie 90% w ciagu 5
    > minut przez mtransfer!!!
    >
    > cos mi tu nie gra :)))

    Nijak sie nie maja jak na razie.

  • 52. Data: 2010-09-24 13:52:59
    Temat: Re: darmowy kredyt z KK w mBanku
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-09-23 08:05, Tomasz [Bubon] pisze:
    > Obecnie możliwe jest prawie darmowe wyciągnięcie gotówki z karty
    > kredytowej mBanku. Przy pomocy usługi bluecash.pl mozna dokonać
    > szybkiego przelewu z mbanku - mtransfer na dowolne konto bankowe.
    > Jako, że w mtransferze źródlem może być kk mamy prawie darmowy kredyt.
    > Jedyny koszt to koszt przelewu bluecash - 1 zl.

    Ok, to teraz poleccie jakas dobra lokate/konto oszcz. gdzie mozna
    trzymac kilkanascie tysiecy z karty mBanku. W sumie to najwygodniej by
    chyba bylo na eMax plus, ale to tylko 3%.

  • 53. Data: 2010-09-27 08:16:38
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 24 Sep 2010 15:52:59 +0200, neoniusz napisał(a):

    > Ok, to teraz poleccie jakas dobra lokate/konto oszcz. gdzie mozna
    > trzymac kilkanascie tysiecy z karty mBanku. W sumie to najwygodniej by
    > chyba bylo na eMax plus, ale to tylko 3%.

    W mBanku to najlepiej lokata jednodniowa na 4% i jak chcesz to możesz się
    bawić w optymalizacje. Z innych banków to np Eurobank albo Polbank.

    --
    xbartx

  • 54. Data: 2010-09-27 21:08:48
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    o allegro byla mowa

  • 55. Data: 2010-09-28 16:06:39
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-09-27 10:16, xbartx pisze:
    > W mBanku to najlepiej lokata jednodniowa na 4% i jak chcesz to możesz się
    > bawić w optymalizacje. Z innych banków to np Eurobank albo Polbank.

    Od dawna jest chyba 3% :)

    --
    Mithos

  • 56. Data: 2010-09-28 17:10:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/28/2010 11:06 AM, Mithos wrote:

    > Od dawna jest chyba 3% :)

    dla uprzywilejowanych ciągle wypłacają 4%.

  • 57. Data: 2010-09-28 18:12:22
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-09-28 19:10, witek pisze:
    > dla uprzywilejowanych ciągle wypłacają 4%.

    Faktycznie było jakieś info pocztą wewnętrzną. Zapomniałem o tym.

    --
    Mithos

  • 58. Data: 2010-10-04 22:39:06
    Od: Michał Politowski <r...@r...address>

    On Wed, 22 Sep 2010 23:05:40 -0700 (PDT), Tomasz [Bubon] <t...@g...com> wrote:
> [...]
    > Jako, że w mtransferze źródlem może być kk mamy prawie darmowy kredyt.
    > Jedyny koszt to koszt przelewu bluecash - 1 zl.

    Ktoś zauważył od kiedy bluecash nie obsługuje bezpośrednich przelewów _do_ mBanku?
    Na https://bluecash.pl/info/aktualnosci nic nie ma na ten temat.

    --
    Michał Politowski

  • 59. Data: 2010-10-05 03:49:44
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    A kto by chciał przelewać odwrotnie? Bez sensu. ;-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 60. Data: 2010-10-05 07:33:37
    Od: Michał Politowski <r...@r...address>

    On Tue, 5 Oct 2010 05:49:44 +0200, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:
    > A kto by chciał przelewać odwrotnie? Bez sensu. ;-)

    Nie odwrotnie. Z KK mB na konto w mB.
    Działało, a dziś już nie działa.

    --
    Michał Politowski
    Talking has been known to lead to communication if practiced carelessly.