  • 11. Data: 2010-09-23 07:51:50
    Temat: Re: darmowy kredyt z KK w mBanku
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i7evmk$qlh$...@i...gazeta.pl...

    > Taka pokrętna logika to Twoja czy banku? Dla mnie przelew z karty, to
    > jest przelew z kraty. Co za różnica jaką ilością kliknięć wykonany.

    Banku - nie ma opłaty oprócz opłaty Bluecash...

  • 12. Data: 2010-09-23 08:02:17
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000vbj.googlegroups.com...
    > Obecnie możliwe jest prawie darmowe wyciągnięcie gotówki z karty
    > kredytowej mBanku. Przy pomocy usługi bluecash.pl mozna dokonać
    > szybkiego przelewu z mbanku - mtransfer na dowolne konto bankowe.
    > Jako, że w mtransferze źródlem może być kk mamy prawie darmowy kredyt.
    > Jedyny koszt to koszt przelewu bluecash - 1 zl.

    Zatem mamy następców KK Getin z przed niekorzystnych zmian. Ciekawe na jak
    długo.

  • 13. Data: 2010-09-23 08:02:17
    Od: "Sinus" <s...@g...pl>

    kaktus <a...@g...pl> napisał(a):
    > Mozna tez wyciagnac uzywajac PzA na allegro. Wystarczy miec 2 konta na
    > allegro i zaplacic za przedmiot.

    Ale to mało opłacalne, prowizja od sprzedaży w Allegro jest spora - więc
    wyjdzie podobnie jak płatny przelew z karty.

    --
    Sinus

  • 14. Data: 2010-09-23 08:12:04
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 09:26:02 +0200, kaktus napisał(a):

    > Mozna tez wyciagnac uzywajac PzA na allegro. Wystarczy miec 2 konta na
    > allegro i zaplacic za przedmiot.

    Próbowałeś?

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 15. Data: 2010-09-23 08:14:32
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "xbartx" napisał:

    > Dla mnie przelew z karty, to jest przelew z kraty.
    > Co za różnica jaką ilością kliknięć wykonany.

    Zamiast stosować "logikę", przeczytaj w końcu TOiP mbanku. (XIX/31 i XX/29)

  • 16. Data: 2010-09-23 08:14:49
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 23 Sep 2010 09:51:50 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Banku - nie ma opłaty oprócz opłaty Bluecash...

    Hmmm w BRE banku takie atrakcje? Aż mi się wierzyć nie chce, tym bardziej
    że niedawno zmienili TOiP. No ale jeżeli to jednak prawda, to ciekawe na
    jak długo ;)

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2010-09-23 08:18:24
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2010-09-23 10:12, Olgierd pisze:

    > Próbowałeś?

    A Ty? Nie da się?

  • 18. Data: 2010-09-23 08:27:37
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 23 Wrz, 10:18, ~|_ukasz <l...@a...pl> wrote:

    > A Ty? Nie da się?

    Da się, wczoraj płaciłem mT z karty. Operacja wchodzi od razu do
    bieżących i opłaty brak. Super sprawa, bo potwierdza się kodem sms i
    nie trzeba klepać danych karty.

  • 19. Data: 2010-09-23 08:28:19
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

    > Hmmm w BRE banku takie atrakcje? Aż mi się wierzyć nie chce, tym bardziej
    > że niedawno zmienili TOiP. No ale jeżeli to jednak prawda, to ciekawe na
    > jak długo ;)

    To jest tak spektakularne, że aż nienormalne (jako żywo przypomina mi się
    Getin)! Nie powinno tego być. Jedyna niedogodność jest taka, że trzeba to
    "porcjować" po 5000 zł. Dziwne, bo wydaje mi się na podstawie dzisiejszych
    doświadczeń, że nie istnieje limit dobowy w Bluecash, jaka to zatem różnica
    czy 100 przelewów po 5k czy jeden na 0,5m? Ale prowizja 0,1% wymiata, czegoś
    takiego nie widziałem w mBanku od ich startu. Bardzo ryzykowne zagranie ze
    strony banku, na boginię, jak to się ma bankowi opłacać? Ja na przykład
    pracowicie kończę wytransferowanie 100% sald wszystkich mBankowych KK. I
    marna jest nadzieja, że nie będę miał środków na spłatę na koniec grace
    periodów.

  • 20. Data: 2010-09-23 08:31:55
    Od: "kaktus" <a...@g...pl>

    mozna kupic przedmiot za 1 zl z wysylka za 1000