  • 1. Data: 2015-10-26 09:07:08
    Temat: darmowe konto bankowe
    Od: RG <r...@i...pl>

    Kolejny bank (BGZ) ktory wprowadza oplaty za prowadzenie rachunku.
    W jakim "instytucie finansowym" mozna otworzyc darmowe konto bankowe?

    Pozdrawiam
    Ryszard

  • 2. Data: 2015-10-26 09:43:46
    Temat: Re: darmowe konto bankowe
    Od: knrdz <x...@t...cy>

    W dniu 26.10.2015 o 09:07, RG pisze:
    > Kolejny bank (BGZ) ktory wprowadza oplaty za prowadzenie rachunku.
    > W jakim "instytucie finansowym" mozna otworzyc darmowe konto bankowe?

    Darmowe konto i karta bezwarunkowo - już tylko Bank SMART.
    Darmowe pod warunkiem wykonywania kilku transakcji kartą bez limitu
    kwotowego - Millennium (1 transakcja miesięcznie), BPH (4 transakcje
    miesięcznie)

  • 3. Data: 2015-10-26 09:59:22
    Od: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>

    On 26.10.2015 09:07, RG wrote:
    > Kolejny bank (BGZ) ktory wprowadza oplaty za prowadzenie rachunku.

    Skąd to info? Można jakiś link do informacji?

    JaceK

  • 4. Data: 2015-10-26 16:53:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RG" n0kmv2$b8p$...@s...org

    > Kolejny bank (BGZ) ktory wprowadza oplaty za prowadzenie rachunku.
    > W jakim "instytucie finansowym" mozna otworzyc darmowe konto bankowe?

    W Smart -- jeśli założysz dzięki poniższemu linkowi:

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=Ya7nT3E9&cr=VEOddT
    db&s=NdnT4JTV

    możesz liczyć na 38 pln ode mnie. Potrzebuję: godziny:minuty kliknięcia
    i godziny:minuty wysłania wniosku -- do identyfikacji; założenia konta;
    numeru Twego konta bankowego bądź numeru Twego telefonu -- na który mam
    Ci wysłać te 38 pln; swego zysku za polecenie otrzymanego od Agory. Na
    razie Agora wywiązuje się -- płaci za polecenia.

    https://clk.leadexpert.pl/click?c=A54tPL5A&cr=2Wm7i7
    IL&s=NdnT4JTV <-- konto w euro
    (tu mogę dać 40 pln -- mniej ;) i więcej zarazem)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2015-10-26 23:30:48
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > Kolejny bank (BGZ) ktory wprowadza oplaty za prowadzenie rachunku.
    > W jakim "instytucie finansowym" mozna otworzyc darmowe konto bankowe?

    Kiedyś takie coś popełniłem, w miarę aktualne:
    <http://telefix.jcom.pl/banki.htm>

    Alior i Meritum do poprawy po fuzji.
    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2015-10-27 19:36:29
    Od: mx <m...@o...pl.pl>

    W dniu 26.10.15 o 23:30, Grzexs pisze:

    > Alior i Meritum do poprawy po fuzji.

    Nie tylko, mam jeszcze konta bez kart w:
    + Citi (wpływ 3500)
    + Deutsche Bank (0 warunków)
    + BGŻ (0 warunków)
    I w żadnym nawet złotówki nie zapłaciłem.

    Faktycznie, od 28 grudnia w bgż dla Konta Plus stoi:
    10,00 PLN lub 0,00 PLN1)
    1)opłata nie jest pobierana, jeżeli w danym cyklu został zaksięgowany
    wpływ min. 1000 PLN, z wyłączeniem wpływów pochodzących z:
    -innych rachunków tego samego Posiadacza,
    -rachunków kredytowych służących do obsługi kredytów lub pożyczek
    udzielonych przez Bank Posiadaczowi

  • 7. Data: 2015-10-28 11:13:05
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 26 Oct 2015 23:30:48 +0100, Grzexs <g...@u...pl>
    wrote:

    >Kiedyś takie coś popełniłem, w miarę aktualne:
    ><http://telefix.jcom.pl/banki.htm>

    Brakuje BPH Lubię to
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/konta_osob
    iste/lubie_to_konto/oplaty
    Prowadzenie rachunku miesięcznie 0 zł (będzie na zielono)
    Opłata za wydanie karty 0 zł
    Opłata roczna za obsługę karty 0 zł
    Opłata dodatkowa w przypadku nie rozliczenia min 4 transakcji 6 zł

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 8. Data: 2015-10-28 15:04:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "WAM" f...@4...com

> [...]
    > Opłata za wydanie karty 0 zł
    > Opłata roczna za obsługę karty 0 zł
    > Opłata dodatkowa w przypadku nie rozliczenia min 4 transakcji 6 zł

    BPH masz u mnie. :) Co Ci za różnica, kto zarobi na reklamie?

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2015-10-28 16:26:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" n0qkkn$i1c$...@n...news.atman.pl

    > "WAM" f...@4...com

    iste/lubie_to_konto/oplaty

    > BPH masz u mnie. :) Co Ci za różnica, kto zarobi na reklamie?

    Jeśli obawiasz się tej mojej połowy -- możemy umówić się, że wyjątkowo Tobie nie
    odeślę. ;)
    Jestem elastyczny, gdy chodzi o mój zysk. ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2015-10-30 00:03:57
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Mon, 26 Oct 2015 23:30:48 +0100, Grzexs napisał(a):

    > Kiedyś takie coś popełniłem, w miarę aktualne:
    > <http://telefix.jcom.pl/banki.htm>

    A dlaczego Raiffeisena zaznaczyłes na czerwono?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof