    From: c...@i...pl (Cyb)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: czy z tego można zrobić aferę?
    Date: Tue, 18 Jun 2002 08:38:01 GMT

    On Tue, 18 Jun 2002 10:30:25 +0200, Marcin F <m...@i...pl> wrote:

    >A bankowi wolno usunac dane osobowe klienta zaraz po zamknieciu konta?
    >Wydaje mi sie ze te dane musza byc przechowywane, nie moga byc tylko
    >uzyte do celow marketingowych.

    odrozniajmy archiwum (gdzie informacje o bylym kliencie musza byc)
    od informacji wykorzystywanych "na biezaco".

    Papier ze usuneli twoje dane nie dotyczy archiwum, ale z archiwum
    informacje wydobyc mozna w scisle okreslonych przypadkach (pewnie
    jakas ustawa to reguluje). Z punktu widzenia banku dane "leza" w
    archiwum banku i dla innych dzialow np. marketingu "nie istnieja" bo
    nie sa (nie powinny byc) dostepne.

    pozdarwiam,
    Cyb