  • Data: 2002-07-16 22:06:53
    Temat: Re: czy wam tez chodzi mBank jak krew z nosa?
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek Kowalski" <k...@g...pl> wrote ...

    > Ale chodzi naprawde wolno, jak cos z tym nie zrobia to bedzie zle. Kolega
    na
    > zwyklym modemie 3 przelewy zdefiniowane wykonywal okolo godziny czasu...
    > Mi na stalym laczu to tez nie za bardzo....

    No coz: to oznacza koniec mBanku! po prostu ich system informatyczny nie
    jest zaprojektowany w sposob skalowalny i musieliby by caly system od nowa
    przepisac na skalowalna technologie (.NET lub Java) by moc obslugiwac wiecej
    klientow z duza szybkoscia... 1 godzine tracic na 3 przelewy ktore w innym
    ebanku sie da zrobic w 5 minut (jak sie wybiera z listy predefiniowanych
    odbiorcow) to przeciez to jest skandal! dobrze ze mi mBank nie zalozyl konta
    (brak telefonu polskiego)...