  • Data: 2002-07-16 01:08:34
    Temat: Re: czy wam tez chodzi mBank jak krew z nosa?
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> wrote ....
    > Człowieku, póknij się w głowę - sorry, ale nie zdzierżyłem. "mBank jest
    > zrobiony w ASP" - o czym Ty piszesz? O webserverze? I to jest cały mBank?
    > Czy Ty masz wogóle pojęcie o dużych systemach informatycznych?
    > Poza tym przeczytaj jeszcze raz wątek - KIEDY pojawiły się problemy -
    ludzie
    > piszę wyraźnie.

    no dobra, geniuszu karpat, podaj mi prosze link WWW gdzie jest napisane w
    jakiej technologii (z wylistowaniem ktory "tier" jest wykonany w jakiej
    technologii) jest oprogramowanie mBanku wykonane!

    jesli nie podasz to znacze ze mam racje: oprogramowanie mBaku oparte jest na
    ASP ktora
    juz obecnie jest technologia przestarzala bo Microsoft obecnie kaze uzywac
    ASP.NET (rozszerzenei plikow .aspx) oraz nieskalowalna (tak jak np. Java
    EJB).

    wiec albo podaj cos wiecej albo zamilcz bo na razie fakty mowia za siebie:
    mBank uzywa sie superwolno - 3 przelewy w 1 godzine? co to jest? to jest
    powolne nieskalowalne ASP.