  • 1. Data: 2011-09-17 07:42:47
    Temat: czy mbank przedłużył termin spłaty?
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    spłata miała być w tym miesiącu
    zamknalem kartę bo miała być za nią opłata roczna i wziąłem kolejną darmową

    Historia nowej karty:
    PRZELEW WEWNĘTRZNY Z KONTRAKTU KARTY KREDYTOWEJ NA INNY KONTRAKT KARTY
    KREDYTOWEJ x xxx,xx PLN

    Kwota spłaty nowej karty:
    - Rozłóż na raty
    - Minimalna: 0,00 PLN
    - Z ostatniego wyciągu, która pozostała do spłaty: 0,00 PLN
    - Całość zadłużenia: x xxx,xx PLN

    http://www.mbank.pl/forum/read.html?f=1&i=989683&t=9
    89683&sr=ld&pn=1&cat=0

    erator/

  • 2. Data: 2011-09-17 08:59:45
    Temat: Re: czy mbank przedłużył termin spłaty?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > - Rozłóż na raty
    > - Minimalna: 0,00 PLN
    > - Z ostatniego wyciągu, która pozostała do spłaty: 0,00 PLN

    A mógłbyś doprecyzować, co konkretnie Cię tutaj dziwi? Przecież wyciąg z
    nowej karty zawierający ten balance transfer się jeszcze nie wygenerował,
    tak?

  • 3. Data: 2011-09-17 09:40:40
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nowej karty zawierający ten balance transfer się jeszcze nie wygenerował,

    dziwi mnie że miałem spłacić w tym miechu
    a teraz wychodzi na to że mam miech do przodu

    więc nie wiem czy spłacić wg terminu tamtej czy wg terminu nowej

    erator/

  • 4. Data: 2011-09-17 10:35:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > dziwi mnie że miałem spłacić w tym miechu
    > a teraz wychodzi na to że mam miech do przodu
    >
    > więc nie wiem czy spłacić wg terminu tamtej czy wg terminu nowej

    A widzisz nadal historię zamkniętej karty? Zajrzyj tam, powinna w niej
    występować operacja spłaty zadłużenia karty przy użyciu bt z nowej karty. I
    na tym kończy się historia tamtej karty.

    A nową kartę spłacasz wg jej wyciągów.

  • 5. Data: 2011-09-17 11:01:39
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > występować operacja spłaty zadłużenia karty przy użyciu bt z nowej karty.
    > I na tym kończy się historia tamtej karty.

    przy starej jest:
    07-09-2011 PRZELEW WEWNĘTRZNY PRZYCHODZĄCY - SPŁATA x xx,xx PLN

    czyli jakby bank spłacił mi starą kartę nową kartą

    erator/