  • Data: 2003-09-27 06:42:42
    Temat: Re: czy dzisiaj jest otwarty jakiiśWBK w poznaniu ???
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bl39j2$gle$...@n...onet.pl,
    Arczi <A...@o...pl>:
    > no to gdzie mam założyć konto ??
    > nie bardzo "ufam" e-bankom :)
    >
    > poradzcie
    > najgorzej ze w tygodniu nie mam wcale czasu zeby sie wyrwać z pracy i
    > założyć konto
    > zostaje sobota :(

    Tym bardziej bank zamkniety w sobote to dla Ciebie zly wybor, czyz nie?

    Co masz na mysli piszac "nie ufam"?

    Otwarty w sobote jest np. Lukas Bank. Ja z BZWBK wlasnie (po latach
    narastajacych szykan i bezsensow) przenioslem sie do Lukasa wlasnie, ktory
    jest moim "marmurem".

    Czemu nie Inteligo np.? To przeciez stary PKO BP.

    --
    Robert